تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته قهرمانان جام حذفی لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا آلمان مشخص شد و تیم های بایرن و چلسی توانستند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چلسی و بایرن قهرمانان جام حذفی

چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس

روز گذشته قهرمانان جام حذفی لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا آلمان مشخص شد و تیم های بایرن و چلسی توانستند دومین جام قهرمانی این فصل خود را بالای سر ببرند.

چلسی با برتری مقابل پورتسموث به عنوان قهرمانی صد و بیست و نهمین دوره رقابت های جام حذفی فوتبال انگلستان دست پیدا کرد.

در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد تیم فوتبال چلسی موفق شد با تک گل دقیقه 59 دیدیه دروگبا مقابل پورتسموث به برتری برسد.

چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس

چلسی پیش از این موفق شده بود با مربیگری کارلو آنچلوتی به عنوان قهرمانی رقابت های جام اتحادیه و لیگ برتر فوتبال انگلستان دست پیدا کند.

قضاوت این دیدار بر عهده کریس هوی بود. چلسی 56 درصد از جریان بازی را در اختیار داشت و پورتسموث که از رقابت های لیگ برتر سقوط کرده تنها 44 درصد از جریان بازی را در دست داشت.این ششمین قهرمانی چلسی در رقابت های جام حذفی فوتبال انگلستان بود.

بایرن قهرمان جام حذفی

تیم بایرن مونیخ نیز با برتری پرگل مقابل وردربرمن به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان دست پیدا کرد.

به نقل از  مهر، در این دیدار که در ورزشگاه المپیک برلین و در حضور 73 هزار تماشاگر برگزار شد، بایرن با نتیجه 4 بر صفر مقابل برمن، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی پیروز شد.

برای بایرن در این دیدار آرین روبن (35 - پنالتی)، ایویکا اولیچ (51)، فرانک ریبری (63) و باستین شواین اشتایگر (83) گلزنی کردند.

تورستن فرینگس در دقیقه 76 این دیدار دومین کارت زرد خود را از داور دیدار تورستان کینهوفر دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

قهرمان آلمان روز اول خرداد برای کسب سومین و مهمترین جام فصل، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل اینتر میلان ایتالیا صف آرایی می کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری