تبیان، دستیار زندگی
مدیر اجرایی مایکروسافت می گوید که این سیستم عامل زودتر از سه ماهه آخر سال 2006 در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. مایکروسافت قبل از این اعلام کرده بود که این ویندوز تا نیمه دوم سال 2006 در دسترس کاربران قرار می گیرد. ولی در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه ویندوز ویستا به تاخیر افتاد

مدیر اجرایی مایکروسافت می گوید که این سیستم عامل زودتر از سه ماهه آخر سال 2006 در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.

مایکروسافت قبل از این اعلام کرده بود که این ویندوز تا نیمه دوم سال 2006 در دسترس کاربران قرار می گیرد. ولی در کنفرانسی که در REDMOND در واشینگتن برگزار شد WILL POOLE قائم مقام ارشد قسمت ویندوزهای سرویس گیرنده مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز ویستا تا تعطیلات انتهایی سال 2006 به بازار عرضه نمی شود.

این مطلب احتمالا به این معنی است که این سیستم عامل تا تعطیلات کریسمس استفاده از این سیستم عامل ممکن نخواهد بود.

POOLE سریعا این گفته را اصلاح کرد و تصریح کرد که گروه کار کننده بر روی این ویندوز، آن را تا نیمه دوم سال 2006 آماده خواهند کرد.

نسخه آزمایشی آماده شده

مایکروسافت نسخه اول آزمایشی از این ویندوز را در روز چهارشنبه ارائه کرد و در روز پنج شنبه در کنفرانسی تحلیلی، نمایشی از امکانات جدید آن مانند فولدرهای مجازی و پشتیبانی بهبود یافته از RSS را ارائه کرد.

شرکت مایکروسافت در جمعه گذشته در جلسه فروش سالیانه خود از نام جدید این ویندوز که قبلا لانگهورن نامیده بود پرده برداری کرد و آن را ویندوز ویستا نامید.

جالب است بدانید VISTA به معنی چشم انداز و دورنما می باشد و به زودی مشخص می شود که منظور مایکروسافت از این نامگذاری چه بوده است.

نسخه آینده ویندوز سرور هنوز اسم رمز لانگهورن را به همراه دارد و انتظار می رود که در سال 2007 عرضه شود.