تبیان، دستیار زندگی
گلشیفته فراهانی درجمع ضد ایرانی ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلشیفته فراهانی درجمع ضد ایرانی ها

گلشیفته فراهانی درجمع ضد ایرانی ها

«مرجان ساتراپی» كارگردان فیلم ضد‌ایرانی «پرسپولیس»، در فیلم دیگری به نام «جوجه با آلو» با گلشیفته فراهانی كه اكنون به جمع بازیگران ضدایرانی پیوسته است همكاری می‌كند

«مرجان ساتراپی» فیلم جدید خود با نام «جوجه با آلو» را از ماه جولای در استودیوی «بابلزبرگ»، واقع در برلین جلوی دوربین خواهد برد.

گفته می شود«ساتراپی»، این فیلم را در ادامه فیلم ضد ایرانی «پرسپولیس» و همكاری مجدد «وینسنت پاروناد»، كارگردان فرانسوی خواهد ساخت.همچنین  در این فیلم بازیگرانی چون «گلشیفته فراهانی»، «متیو آمالریك»، «ایزابل روسلینی» و «ماریا دی‌متریوس» ایفای نقش خواهند كرد.

به گزارش جهان،این خبر در حالی منتشر می شود که "گلشیفته فراهانی" بعد از بازی در 2 فیلم سینمایی در هالیوود،علیرغم اظهار نظرهای متعدد مسئولین سینمایی کشور مبنی بر اینکه منعی برای بازگشت وی به کشور وجود ندارد،اقدام به موضع گیریهای سیاسی و اظهار نظرهای ناپخته در گفتگو با رسانه های ضد انقلابی نمود.

و در حالیکه در آخرین اظهار نظرش در اواخر سال گذشته، درست بعد از دعوت شمقدری از وی برای بازگشت به ایران،اظهارات تندی را بر علیه برخی مسئولین کشور در نشریات ضد انقلابی مطرح نمود، سرانجام  در فیلم یک کارگردان ضد انقلابی حضور پیدا کرد تا به عنوان آخرین ابزار،از این طریق شاید راهش را از هنرمندان ایرانی جدا کرده باشد!

بنا بر گزارش فارس، ساتراپی در توصیف این فیلم گفته است: این فیلم یك تریلر عاطفی است كه براساس رمان گرافیكی من ساخته خواهد شد، این فیلم داستان زندگی «ناصر علی خان»، دایی بزرگ من است، او موسیقیدان بزرگی بود كه عاشق دستپخت مادر خود بالاخص خوراك جوجه با آلو بود، او سرانجام به افسردگی شدید مبتلا شد و خودكشی كرد.

فیلم «پرسپولیس» كه براساس رمانی چهار جلدی به همین نام ساخته شده است، داستان دختری ایرانی به نام مرجان است كه در جریان انقلاب ایران و بحران جنگ ایران و عراق به تشویق خانواده از كشور خارج شده و به اتریش می‌رود.


تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی