تبیان، دستیار زندگی
استاندار اردبیل گفت: مجموعه ورزشی تفریحی "علی دایی" در شهر گردشگری سرعین احداث می‌شود. "سیدجواد نگارنده" روز یكشنبه در دیدار كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وی افزود: مذاكرات اولیه انجام شده و قرار است این مجموعه با مشاركت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احداث مجموعه ورزشی علی دایی در سرعین


استاندار اردبیل گفت: مجموعه ورزشی تفریحی "علی دایی" در شهر گردشگری سرعین احداث می‌شود.

"سیدجواد نگارنده" روز یكشنبه در دیدار كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وی افزود: مذاكرات اولیه انجام شده و قرار است این مجموعه با مشاركت دایی بصورت كمپ برای استفاده تیم‌های ورزشی ساخته شود.

وی گفت: سرعین باتوجه به شرایط آب و هوایی مناسب و زمینه‌های گردشگری یك منطقه ایده‌ال برای ایجاد این مجموعه است و استانداری و سایر دستگاههای اجرایی استان آمادگی ارایه تسهیلات لازم در این مورد را دارند.

علی دایی نیز با استقبال از اجرای این طرح گفت: احداث چنین مجموعه‌ای به نفع كشور و منطقه است و می‌تواند محل خوبی برای تشكیل اردوهای تیم‌های مختلف ورزشی شود.

وی افزود: با وجود این مجموعه تیم‌های ورزشی كشور هزینه‌هایی را كه برای برگزاری اردوها در خارج صرف می‌كنند می‌توانند با صرفه جویی در داخل كشور هزینه كنند.

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: علاوه بر تیم‌های داخلی ما می‌توانیم حتی نظر برخی از تیم‌های خارجی بویژه عربی را برای حضور در این مجموعه جلب كنیم.

استاندار اردبیل همچنین در این دیدار از علی دایی بعنوان قهرمان ملی تجلیل كرد.