تبیان، دستیار زندگی
سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد سخنگوی سازمان تربیت بدنی گفت: با پیگیری های جدی مهندس مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی کار واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی براساس وعده های از پیش داده شده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه مهرعلیزاده به پرسپولیسی ها

سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد


سخنگوی سازمان تربیت بدنی گفت: با پیگیری های جدی مهندس مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی کار واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی براساس وعده های از پیش داده شده عملی شد.

عیسی اسحاقی درگفتگویی افزود: باشگاه پرسپولیس پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم و دریافت مصوبه هیات دولت مبنی بر واگذاری 100 درصد سهام این باشگاه و ارایه وکالت نامه از سوی سازمان تربیت بدنی به سازمان خصوصی سازی کار واگذاری تمام شد.

اسحاقی افزود: واگذاری سهام پرسپولیس شیرین ترین هدیه مهرعلیزاده به هواداران این باشگاه بود و این باشگاه اولین باشگاهی است که وارد این مرحله می شود و مشکلات مالی این باشگاه برای همیشه مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی از باشگاههای مطرح دنیا سهام آنها در بورس عرضه می شود وهیچگاه مشکل مالی ندارند.

سخنگوی سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: خوشحالیم که برنامه های سازمان تربیت بدنی روز به روز به ثمر می رسد و سال 84 که سال شکوفایی ورزش نامگذاری شده بود. شاهد شکوفایی ورزش و به ثمر رسیدن طرحهای اساسی و کسب عناوین مهم قهرمانی هستیم.