تبیان، دستیار زندگی
باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا کرج که امسال نیز همانند سالهای گذشته توانست موفقیت های چشم گیری را در عرصه ورزش از آن خود کند این بار نیز قصد دارد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نارنجی پوش وفادار

صحنه به یاد ماندنی کایپتان صادقی با علی دایی پس از قهرمانی

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا کرج که امسال نیز همانند سالهای گذشته توانست موفقیت های چشم گیری را در عرصه ورزش از آن خود کند این بار نیز قصد دارد تا در اقدامی زیبا از کاپیتان با تجربه و خوش اخلاق خود طی مراسمی تجلیل نماید.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، باشگاه سایپا در لیگ نهم عمکرد قابل توجه ای از خود به جای گذاشت و توانست با کمترین بودجه تیمی جوان و با انگیزه را راهی مسابقات لیگ برتر کند و پس از تیم های مدعی اصفهانی و سرخابی در جدول رده بندی قرار بگیرد تا نشان دهد جوانان این تیم حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت.

کاپیتان سایپا در کنار مهدی مهدوی کیا در تیم ملی

درمیان جوانان با انگیزه این تیم،  بازیکنان با تجربه و وفاداری نیز حضور داشتند که توانستند به خوبی هدایت جوانان این تیم را در زمین برعهده بگیرند تا نیروی جوانی خودرو سازان در زمین به خوبی کنترل شود.

ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپا یکی از بازیکنانی است که همواره وفاداری خود را به نارنجی پوشان نشان داده است و علی رغم پیشنهادهای متعددی که از سایر تیم های لیگ برتری دریافت کرده است هیچ گاه وفاداری خود را به پاک ترین باشگاه ایران - یکی از افتخارات باشگاه سایپا در لیگ نهم -  فراموش نکرد تا از این تیم افتخارات فراوانی از جمله قهرمانی در لیگ برتر ، حضور در تیم ملی، حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه سایپا  و ..... را بدست آورد.

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا

وفاداری وی به باشگاه سایپا به حدی بود که علی دایی آقای گل فوتبال جهان نیز پس از حضور در این تیم به عنوان بازیکن - مربی پشت این بازیکن خوش اخلاق وارد زمین می شد تا احترام حضور سالهای درخشان او در این تیم را ارج نهد.

در همین راستا مراسم تجلیل و تقدیر از حضور مستمر ابراهیم صادقی، کاپیتان تیم فوتبال سایپا با عنوان نارنجی وفادار، پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ این مراسم به پاس یک دهه حضور مستمر و مثال زدنی کاپیتان خوش اخلاق و تاکتیکی تیم فوتبال سایپا با حضور آرش کوشا مدیرعامل این شرکت و جمعی از معاونین،‌مدیران، مربیان و مسئولین ورزشی سایپا، و جمع کثیری از مدیران ارشد ورزش کشور و مقامات محلی کرج بزرگ، روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در تالار بزرگ براردان شهید نژاد فلاح برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ ابراهیم صادقی، از سال 1379 فعالیت خود را در تیم فوتبال سایپا از رده امید آغاز کرد و در این مدت بارها به تیم ملی فوتبال ایران دعوت و افتخارات زیادی را در سطح ملی و باشگاهی به ارمغان آورد.

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا

تبیان - رضا سیگاری