تبیان، دستیار زندگی
طبق گزارش یک سایت اسپانیایی خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال اینتر ، هدایت تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فصل آینده را بر عهده خواهد گرفت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مورینیو در یک قدمی رئال

مورینیو سرمربی اینتر

پس از جذف تیم فوتبال بارسلونا توسط خوزه مورینیو بود که این مربی پرتغالی محبوبیت فراوانی نزد هواداران مادریدی پیدا کارد تا جایی که سران این باشگاه به فکر استخدام این مربی برای فصل آینده افتادند.

طبق گزارش یک سایت اسپانیایی خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال اینتر ، هدایت تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فصل آینده را بر عهده خواهد گرفت.

مورینیو بندی در قرارداد خود با تیم ایتالیایی دارد مبنی بر اینکه می تواند با پرداخت 16 میلیون یورو، پیش از پایان قراردادش از این تیم جدا شود.

خورخه مندس، مدیر برنامه این مربی که همچنین مدیر برنامه های پپه و کریستیانو رونالدو هم هست گفت اگر مورینیو بتواند در دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به برتری برسد شاید از مبلغ این بند کاسته هم بشود.

برپایه این گزارش، رئال مادرید در هر صورت باید خسارت مانوئل پیگرینی که یک سال از قراردادش مانده و نیز خسارت باشگاه اینتر را بپردازد که این مبلغ حدودا 40 میلیون یورو می شود.

پس از اتفاقات افتاده تمامی فوتبالدوستان منتظر بودند تا اظهار نظر آقای خاص را در راستای این اتفاقات جویا شوند که پس از منتشر شدن نظرات این مربی امیدواری های هواداران رئال برای حضور مورینیو در سانتیاگو برنابئو افزایش یافت.

خوزه مورینیو

او در گفت‌وگویی با مجله پانوراما در این باره اعلام كرد: نوشته می‌شود كه یك پای من در مادرید است. این درست نیست اما حقیقت آن است كه می‌خواهم در رئال مادرید مربی‌گری كنم.

سرمربی سال‌های پیش چلسی و پورتو ادامه داد: پیش از این باشگاه بزرگی در انگلیس را مربیگری كرده‌ام. در حال حاضر باشگاهی بزرگ در ایتالیا را مربیگری می‌كنم و می‌خواهم در اسپانیا هم باشگاه بزرگی را هدایت كنم.

مورینیو كه در سال 2004 و پس از قهرمانی پورتو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به چلسی پیوست، هم‌اكنون با اینتر این بخت را دارد تا در اروپا عنوان سال 2004 خود را تكرار كند.

بحث‌ها درباره آینده كاری این مربی 47 ساله و احتمال حضورش در جمع كهكشانی‌ها از مدت‌ها پیش مطرح بوده است. مورینیو روز پنجشنبه هر گونه ارتباط با باشگاه پایتخت‌نشین فوتبال اسپانیا را رد كرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری