تبیان، دستیار زندگی
به دنبال برگزاری نشست علی کفاشیان و مهدی تاج با غلامحسین پیروانی، بازگشت این مربی به تیم فوتبال امید قطعی شد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

و بازگشت شاغلام به تیم امید

غلامحسین پیروانی

به دنبال برگزاری نشست علی کفاشیان و مهدی تاج با غلامحسین پیروانی، بازگشت این مربی به تیم فوتبال امید قطعی شد.

پس از کش و قوس های فراوانی که بین فدراسیون فوتبال و غلامحسین پیروانی برای ادامه همکاری در تیم فوتبال امید صورت گرفت ، صبح روز پنجشنبه نشست سه جانبه ای بین این مربی با رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و در پایان بازگشت پیروانی به تیم امید قطعی شد.

در نشست کفاشیان و تاج با غلامحسین پیروانی مسائل مختلف و شرایط ادامه همکاری طرفین بررسی و مقرر شد غلامحسین پیروانی بزودی کارش را با تیم امید آغاز کند.

پس از این نشست نیز علی کفاشیان ، مهدی تاج و غلامحسین پیروانی راهی سازمان تربیت بدنی شدند تا در نشستی با علی سعیدلو رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کنند.

تیم فوتبال امید کشورمان خود را برای حضور در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو در چین و مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن آماده می کند.

همه باید از پیروانی و تیم امید حمایت کنند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال امید گفت: پس از برگزاری دو نشست مفید و موثر به آینده روشن فوتبال خوشبین‌تر شدم و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های فوتبال ملی ایران باشیم.

مهدی تاج در گفتگو با مهر، به برگزاری دو نشست مسئولان فدراسیون فوتبال با غلامحسین پیروانی و علی سعیدلو در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: ابتدا نشست بسیار خوبی با آقای پیروانی داشتیم که طرفین حرف‌هایشان را در مورد ادامه همکاری با تیم امید مطرح کردند و به توافقات خوبی نیز دست پیدا کردیم.

مهدی تاج

وی ادامه داد: به هر حال اختلاف نظرهایی از قبل وجود داشت که در نشست روز پنجشنبه همه موارد مطرح و مشکلات برطرف شد و امیدوارم این همدلی و اتحاد به موفقیت تیم امید در بازیهای آسیایی گوانگژو و مقدماتی المپیک لندن کمک کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال سپس به برگزاری نشست با علی سعیدلو اشاره کرد و گفت: در این نشست آقای کفاشیان گزارشی از عملکرد فدراسیون و برنامه‌های پیش روی آن را خدمت رئیس سازمان تربیت بدنی ارائه کرد. ضمن اینکه آقای پیروانی نیز که در جلسه حضور داشتند حرف‌هایش را مطرح کرد.

مهدی تاج ادامه داد: خوشبختانه نشست خوبی با رئیس سازمان تربیت بدنی داشتیم و ایشان هم حمایت‌شان از تیم امید را اعلام کردند و خواستار اتحاد و همدلی بیشتر مسئولان فدراسیون فوتبال شدند.

وی از آینده فوتبال ایران و تیم امید با عنوان "دورنمایی خوش" یاد کرد و گفت: با حمایت و همدلی که ایجاد شده است بنده آینده فوتبال را روشن می بینم و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا تیم فوتبال امید و تیم ملی کشورمان در رویدادهای پیش رو به موفقیت دست پیدا کند.

مهدی تاج در پایان گفت: از اعضای هیئت رئیسه و همه مسئولانی که کمک کردند تا آقای پیروانی مجددا به تیم امید برگردد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم در آینده با همفکری و همدلی بیشتر به موفقیت فوتبال کمک کنیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری