تبیان، دستیار زندگی
مجید جلالی: برای قهرمانی در آسیا و لیگ برتر می آییم حضور گل محمدی در صبا منتفی است قصد دارم از علی دایی جوان شده در تركیب صبا باتری بهره ببرم. مجید جلالی،سرمربی تیم فوتبال صبا باتری تهران، در گفت وگو با ایلنا ضمن بیان مطلب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های جلالی برای قهرمانی رئال مادرید ایران

مجید جلالی:
برای قهرمانی در آسیا و لیگ برتر می آییم
حضور گل محمدی در صبا منتفی است


قصد دارم از علی دایی جوان شده در تركیب صبا باتری بهره ببرم.

مجید جلالی،سرمربی تیم فوتبال صبا باتری تهران، در گفت وگو با ایلنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: به دلیل كمبود وقت ، قصد دارم تیم صبا باتری را با استفاده از یك شیوه نوین برای حضور در مسابقات فصل آینده آماده كنم دراین شیوه تمرینات به صورت تركیبی و با انجام همزمان تمرینات بدنسازی، تكنیكی، و تاكتیكی انجام می شود.

وی افزود: به دلیل حضور در دیدار نهایی جام حذفی تنها دو هفته به بازیكنان استراحت داده ایم و تا برگزاری اولین دیدار در لیگ برتر تنها یك ماه فرصت داریم بنابراین باید از زمان، بهره وری مطلوب و ایده آلی داشته باشیم به همین دلیل از شیوه نوین، تمرینات استفاده می كنیم.

جلالی از روند جذب بازیكن در فصل نقل و انتقالات اظهار رضایت كرد و افزود: تاكنون اقدامات مناسبی از سوی باشگاه در این زمینه صورت گرفته است و امیدوارم طی هفته جاری این اقدامات تكمیل شود ما به سه بازیكن در پست های دروازه بان، خط دفاع و هافبك نیاز داریم و در صورت جذب بازیكنان مورد نظر برای حضور در 50 بازی بیمه خواهیم شد.

وی از حضور یك دروازه بان نیجریه ای در تمرینات امروز صبا باتری خبر داد و جذب وی را به حضور موفق در یك هفته ای منوط دانست وی همچنین جذب یحیی گل محمدی را منتفی اعلام كرد.

جلالی در مورد برنامه های خود تصریح كرد: تمام تلاش مجموعه تیم در جهت حضور موفق در جام باشگاههای آسیا و رقابتهای داخلی است و این دو مقوله به هیچ عنوان از هم جدا نیستند؛من با توجه به قابلیت های بازیكنان و توان مدیریتی باشگاه و میزان امكانات برای موفقیت در 50 بازی برنامه ریزی كرده ام بنابراین یك هدف گذاری موازی برای كسب قهرمانی در آسیا و لیگ برتر را در دستور كار قرار داده ایم،در این میان با توجه به وجود انگیزه بالا در مجموعه باشگاه هیچ نگرانی در این رابطه ندارم.

وی در پایان از ارائه یك برنامه ویژه جداگانه بدنسازی برای علی دایی خبر داد و تصریح كرد: قصد دارم با این برنامه از علی دایی 37 ساله یك بازیكن 30 ساله بسازم و توان بدنی وی را مضاعف كنم چرا كه دایی هنوز برای حضور موفق در سطح اول فوتبال كشورتوانایی مثال زدنی دارد.