تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز در دیدار رفت از بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، امیدوار به دیدار روز سوم خرداد شد تا مقابل دیدگان هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاگردان دایی در یک قدمی جام

علی دایی

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز در دیدار رفت از بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، امیدوار به دیدار روز سوم خرداد شد تا مقابل دیدگان هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد.

در این دیدار که از ساعت 16 روز چهارشنبه و به قضاوت خداداد افشاریان با حضور نزدیک به 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

شیث رضایی در دقیقه 12 تنها گل شاگردان علی دایی را در این دیدار به ثمر رساند تا سرخپوشان با خیالی آسوده به فکر دیدار برگشت باشند.

شادی بازیکنان پرسپولیس

در این دیدار تیم گسترش فولاد تبریز موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کند. شاگردان فرهاد کاظمی در این دیدار نمایش بهتری نسبت به حریف سرخپوش خود داشتند اما نتوانستند از این برتری برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس نیز که در این دیدار نمایش دلپذیری نداشت در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را توسط محسن خلیلی از دست داد تا با پیروزی شکننده به فکر دیدار برگشت باشد.

خداداد افشاریان داور این دیدار در دقیقه 89 شعبانی بازیکن تیم گسترش فولاد را از زمین اخراج کرد. ضمن اینکه به ملا محمد ، مهدی شیری و حمید علی عسگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

دیدار برگشت فینال بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی روز سوم خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری