تبیان، دستیار زندگی
و و رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: ناصر ابراهیمی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سرمربی به کادر فنی این تیم اضافه شد. شب گذشته علی پروین ، جعفر کاشانی ، حجت الله خطیب و سید ضیاالدین شجاعی برهان از ساعت 20 در ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیمی سرمربی شد


سخنگو و رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: ناصر ابراهیمی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سرمربی به کادر فنی این تیم اضافه شد.

شب گذشته علی پروین ، جعفر کاشانی ، حجت الله خطیب و سید ضیاالدین شجاعی برهان از ساعت 20 در باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دادند تا تکلیف سرمربی آینده این تیم را مشخص کنند.

درحالی که قبل از شروع این جلسه نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس شانس لوتار ماتئوس را برای نشستن برروی نیمکت پرسپولیس بیشتر از مربی داخلی می دانست اما پس از بررسی هایی که در این جلسه صورت گرفت حاضرین به اتفاق آرا ناصر ابراهیمی را به عنوان گزینه مورد نظر خود به کادر فنی اضافه کردند.

جعفر کاشانی سخنگو و رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با مهر ضمن تایید این خبر گفت : فعلا آقای ابراهیمی به کادر فنی تیم اضافه شده اند و آمدن مربی خارجی منتفی شده است.

با توجه به اینکه علی پروین اعلام کرده بود امسال به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نخواهد نشست قرار است او به عنوان مدیر فنی امروز ناصر ابراهیمی را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کند.

لازم به ذکر است که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز گذشته در ورزشگاه کارگران آغاز شد و قرار است در صورت اعلام نهایی نام نماصر ابراهیمی به عنوان سرمربی وی از عصر امروز در تمرینات این تیم شرکت کند.

 ماتئوس با نظر پروین به تهران می آید 

 خطیب با مایلی کهن ، پروین با ابراهیمی