تبیان، دستیار زندگی
حمید جبلی این‌بار سراغ تجربه آلبوم رفته و همکاری خود را با ملیحه سعیدی و تنظیم سامان احتشامی در آلبوم «سبزه ریزه میزه» کامل کرده است. به گزارش ایلنا، حمید جبلی که او را به‌عنوان بازیگر طنز می‌شناسیم؛ برای نخستین بار در آلبوم موسیقی «سبزه ریزه میزه» به
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«سبزه ریزه میزه» با صدای حمید جبلی

آلبوم «سبزه ریزه میزه» با صدای حمید جبلی

حمید جبلی که او را به‌عنوان بازیگر طنز می‌شناسیم؛ برای نخستین بار در آلبوم موسیقی «سبزه ریزه میزه» به آهنگسازی ملیحه سعیدی برای کودکان خوانده است.

حمید جبلی این‌بار سراغ تجربه آلبوم رفته و همکاری خود را با ملیحه سعیدی و تنظیم سامان احتشامی در آلبوم «سبزه ریزه میزه» کامل کرده است.

به گزارش ایلنا، حمید جبلی که او را به‌عنوان بازیگر طنز می‌شناسیم؛ برای نخستین بار در آلبوم موسیقی «سبزه ریزه میزه» به آهنگسازی ملیحه سعیدی برای کودکان خوانده است.

ملیحه سعیدی‏، آهنگساز و نوازنده قانون، گفت: «این آلبوم که در ژانر موسیقی کودک منتشر شده، به‌نوعی آموزش ردیف موسیقی ایرانی برای کودکان است که در مجموعه‌های بعدی سایر دستگاه‌ها را نیز معرفی می‌کنم. اثر موسیقایی «سبزه ریزه میزه»‏ شامل 14 قطعه در دستگاه ماهور و آواز اصفهان است که اشعار آن را مصطفی رحماندوست سروده است.»

در این آلبوم که تنظیم‌ آن برعهده سامان احتشامی بوده، قطعاتی چون نریشن،‌ السون و ولسون، ‌سروناز، لالایی، فوتبال، ‌کوچولو، نان و پنیر و پونه، ‌چشماش قشنگه، ‌سبز بهار، ‌گل پونه، گل و گلدون، گل‌پسر و سلام وجود دارد.

همچنین به‌گفته سعیدی، در این اثر؛ سارا آستارکی، سامان احتشامی،‌ بابک شهرکی و رسا اژدری به‌عنوان گروه کر، حمید جبلی را همراهی کرده‌اند. او گفت: «از صدای حمید جبلی که محبوبیت زیادی نزد کودکان و سابقه خوانندگی در بعضی از فیلم‌های سینمایی مانند کلاه قرمزی و سروناز را دارد، به‌منظور تأثیرگذاری بیشتر استفاده کردم.»

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی