تبیان، دستیار زندگی
فیلمنامه به همین سادگی برندگی جایزه های جهانی در نمایشگاه کتاب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«به همین سادگی» به نمایشگاه رسید
به همین سادگی به نمایشگاه رسید

فیلمنامه «به همین سادگی» نوشته رضا میرکریمی و شادمهر راستین به چاپ رسید.این اثر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران عرضه می‌شود.

این فیلمنامه روایت زندگی امیر و طاهره است. امیر روزهای مهمی را می‌گذراند. او در یك مسابقه بین‌المللی معماری شرکت کرده و باید رقابت با شرکت‌های خارجی موفق شود. همسر او، طاهره به دنبال آن است که محیطی آرام در خانه برایش ایجاد کند ولی به دلیل سفر دخترشان و مجلس عروسی که در همسایگی آنها در جریان است، طاهره با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود.

هنگامه قاضیانی، مهران کاشانی، صفا آقاجانی، نیره فراهانی، هاله هماپور و پروانه احمدی از جمله بازیگران این فیلمند. این كار در 90 دقیقه به كارگردانی رضا میرکریمی ساخته شده است.

این فیلم، جایزه گئورک طلایی بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در سال 2008، جایزه بهترین بازیگر زن شانزدهمین جشنواره فیلم وارنا در سال 2008، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و سیمرغ بهترین فیلمنامه جشنواره فجر بخش آسیا را از آن خود كرده است.

فیلمنامه «به همین سادگی» نوشته رضا میرکریمی و شادمهر راستین به شكل مصور در شمارگان 2500 نسخه و با قیمت 1900 تومان از سوی انتشارات سوره مهر به فروش می‌رسد.

تهیه و تنظیم برای تبیان :نرگس امیرسرداری