تبیان، دستیار زندگی
باتوجه به انتقادهای برخی از اعضای فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از سفر تیم ملی فوتبال به انگلستان، رییس فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه آماده‌ی پاسخگویی در این رابطه به نمایندگان مردم درخانه‌ی ملت است. به گزارش خبرگزاری دانش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فدراسیون فوتبال به نمایندگان مجلس پاسخ می دهد


باتوجه به انتقادهای برخی از اعضای فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از سفر تیم ملی فوتبال به انگلستان، رییس فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه آماده‌ی پاسخگویی در این رابطه به نمایندگان مردم درخانه‌ی ملت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از لغو ادامه‌ی اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال كشورمان در انگلستان، روز گذشته برخی از اعضای فراكسیون ورزش مجلس از برگزاری این اردو در كشور انگلستان كه طی چند هفته‌ی گذشته آماج حملات تروریستی قرار گرفته، انتقاد كردند. در همین حال دكتر محمد دادكان برای پاسخگویی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تشریح دلایل برگزاری این اردو در این كشور اعلام آمادگی كرد.

همچنین فدراسیون فوتبال كشورمان در این باره اعلام كرد كه قرارداد برگزاری اردوی تیم ملی در انگلستان پنج ماه پیش و زمانی كه انفجارهای تروریستی در این كشور به وقوع نپیوسته بود میان فدراسیون‌های دو كشور منعقد شده بود.