تبیان، دستیار زندگی
یونسکو، دفتر فرهنگی، علمی و آموزشی سازمان ملل متحد از کودکان، نوجوانان و جوانان سراسر جهان خواسته تا در یک مسابقه بین المللی محیط زیستی با موضوع نقش من در ساختن دنیایی صلح دوست! شرکت کنند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه یونسکو برای کودکان و نوجوانان جهان

مسابقه بین المللی مقاله نویسی صلح یونسکو برای کودکان و نوجوانان

یونسکو

یونسکو، دفتر فرهنگی، علمی و آموزشی سازمان ملل متحد از کودکان، نوجوانان و جوانان سراسر جهان خواسته تا در یک مسابقه بین المللی محیط زیستی با موضوع "نقش من در ساختن دنیایی صلح دوست" شرکت کنند.

این مسابقه در گروه سنی کودکان (زیر ۱۴ سال) و نوجوانان و جوانان (۱۵ تا ۲۵ سال) برگزار می شود. یونسکو و بنیاد صلح گوی (Goi Peace Foundation)، از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه خواسته اند تا درباره این پرسش ها بیندیشند و دیدگاه خود را در ارتباط با آن ها مطرح کنند:

از دید شما یک دنیای آرام و صلح آمیز چه ویژگی هایی دارد؟

شما و دیگر هم سالان تان در سراسر جهان چه کاری می توانید انجام دهید تا این ویژگی ها در جهان به وجود آیند و ترویج شوند؟

مقاله هایی که برای شرکت در مسابقه فرستاده می شوند، نباید بیشتر از ۸۰۰ واژه به زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و آلمانی و یا ۱۶۰۰ واژه به زبان ژاپنی باشد.یونسکو

مقاله باید در یک پوشش قرار بگیرد و بر روی پوشش، گروه سنی شرکت کننده، نام مقاله، نام شرکت کننده و نشانی پست الکترونیکی، شماره تماس، نشانی پستی، ملیت، سن شرکت کننده درج شود و تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ (تیر ۸۹)، ارسال گردد.

کودکان و نوجوانانی که تمایل دارند در این مسابقه شرکت کنند باید مقاله های خود را تا پیش از روز ۳۰ ژوئن(چهارشنبه 9 تیر 1389) به این نشانی بفرستند:

International Essay Contest c/o The Goi Peace Foundation 1-4-5 Hirakawacho, Chiyoda-ku, Tokyo 102-0093 Japan

برای بیشتر دانستن به این نشانی سر بزنید:

منبع: کتابک

تنظیم: مریم فروزان کیا