تبیان، دستیار زندگی
برنامه‌های دیدارهای تداركاتی تیم ملی ایران با توجه به زمان بندی تعیین شده از سوی فیفا به زودی اعلام می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا جدول زمان‌بندی دیدارهای تداركاتی تیم‌های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت اروگوئه،اسكاتلند و چك ازایران


برنامه‌های دیدارهای تداركاتی تیم ملی ایران با توجه به زمان بندی تعیین شده از سوی فیفا به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا جدول زمان‌بندی دیدارهای تداركاتی تیم‌های حاضر در جام جهانی 2006 آلمان را به ایران اعلام كرد كه بر طبق آن تیم ملی كشورمان می‌تواند تقریبا هشت بازی تداركاتی را پیش از حضور در جام جهانی برگزار ‌كند.

گفتنی است با نظر فیفا تمامی دیدارهای دوستانه و تداركاتی تیم‌های راه یافته به جام جهانی در روزهای چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

همچنین پس از قطعی شدن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، فدراسیون‌های فوتبال اروگوئه، جمهوری چك و اسكاتلند با ارسال دعوت نامه خواستار برگزاری دیدار تداركاتی با تیم كشورمان شدند، كه فدراسیون فوتبال ایران پس از انجام دیدار برابر ژاپن، در این رابطه تصمیم گیری می‌كند.

رقابت‌های چهار جانبه جام ال جی نیز از روز سوم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاكنون شركت تیم ملی لیبی به عنوان نماینده قاره‌ی آفریقا قطعی شده و فدراسیون فوتبال در حال رایزنی برای دعوت یك تیم از آمریكای جنوبی و یك تیم از اروپا است.

گفتنی است فدراسیون فوتبال جهت حضور پرقدرت تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی یك دیدار دوستانه برابركره جنوبی را نیز در مهر ماه سال جاری در نظر گرفته است.