تبیان، دستیار زندگی
واتیکان اعلام کرد پاپ بندیکت شانزدهم، نوشتن جلد دوم کتاب خود درباره زندگی مسیح (ع) را به اتمام رسانده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاپ نوشتن جلد دوم کتابش را تمام کرد
کتاب پاپ

واتیکان اعلام کرد پاپ بندیکت شانزدهم، نوشتن جلد دوم کتاب خود درباره زندگی مسیح (ع) را به اتمام رسانده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، واتیکان روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد این بخش از کتاب پاپ که با نام «عیسی ناصری» منتشر خواهد شد، به احساسات و همچنین معجزه زنده کردن مردگان توسط عیسی مسیح ( ع) اختصاص دارد.

بنا به اعلام واتیکان، چند ماه طول خواهد کشید تا جلد دوم کتاب پاپ روی قفسه کتاب فروشی‌ها قرار بگیرد، زیرا واتیکان می خواهد نسخه‌های کتاب او به طور هم زمان به زبان‌های مختلف به بازار بیاید.

به گفته واتیکان، این بخش از کتاب پاپ برای انتشار به طور همزمان به یک ناشر آلمانی و انتشارات رسمی واتیکان داده شده و انتشارات واتیکان نیز متن کتاب را برای ترجمه از زبان اصلی آلمانی به زبان های دیگر در اختیار سایر ناشران قرار خواهد داد. پیش از این واتیکان اعلام کرده بود جلد دوم کتاب پاپ در بهار به بازار خواهد آمد ولی با روند فعلی به نظر نمی رسد واتیکان قادر باشد این کتاب را تا پایان بهار منتشر کند.

جلد اول کتاب پاپ که در 400 صفحه منتشر شد، درباره جنبه‌های شخصی زندگی از جمله عبادات و آموزه های مسیح (ع) است . این جلد در سال 2007 به بازار آمد و همان موقع به پر فروش ترین کتاب تبدیل شد. این کتاب در آمریکا توسط انتشارات دابل‌دی منتشر شد.