تبیان، دستیار زندگی
كتاب مهتاب خین، شامل خاطرات سردار حسین همدانی به قلم حسین بهزاد، در روزهای سپری شده از نمایشگاه کتاب 23 پرفروش‌ترین اثر در ‌غرفه انتشارات فاتحان بوده است. تنها 30 ماه دیگر و سرباز سال‌های ابری از دیگر کتاب‌های دفاع‌مقدس در این غرفه‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"مهتاب خين"، پرفروش‌ترين كتاب غرفه انتشارات فاتحان
مهتاب خین

كتاب "مهتاب خين"، شامل خاطرات سردار حسین همدانی به قلم حسین بهزاد، در روزهای سپری شده از نمایشگاه کتاب 23 پرفروش‌ترين اثر در ‌غرفه انتشارات فاتحان بوده است. "تنها 30 ماه ديگر" و "سرباز سال‌هاي ابري" از دیگر کتاب‌های دفاع‌مقدس در این غرفه‌اند.

مصطفي آقاميري، مدير انتشارات فاتحان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام این مطلب، اظهار داشت: كتاب "سفر به نقطه رهايي" به قلم مرضيه نصرالله كلانتري و كتاب " تنها 30 ماه ديگر" تاليف مصطفي محمدي، توسط این انتشارات براي اولين‌بار در بیست و سومین نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه شده اند.

وي افزود : كتاب "سفر به نقطه رهايي" درباره شهيد داوود رحيمي، فرمانده گردان زرهي لشكر 10 سيدالشهدا(ع)  و بر اساس خاطرات خانواده و همزرمان شهيد تدوين شده است.

مدير انتشارات فاتحان گفت: كناب" تنها 30 ماه ديگر" نیز براساس زندگي شهيد حجت الاسلام عبدالله نوشته شده و در اين اثر، سخنراني‌هاي وی نیز گردآمده است.

آقاميري تصريح كرد: همچنین مجموعه 10 جلدي "راوي"، ويژه راويان دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور در مناطق جنگ دیده استان خوزستان به قلم جعفر شيرعلي‌نيا و سعيد زاهدي و كتاب "سرباز سال‌هاي ابري" با خاطرات عبدالحسين بنادري به قلم قاسم ياحسيني، در غرفه انتشارات فاتحان مورد استقبال بازدیدکنندگان نمايشگاه کتاب 23 قرار گرفته اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت 89 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.