تبیان، دستیار زندگی
به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جلسه بررسی ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در راستای گسترش معارف دینی از طریق شبكه‌های مجازی و اینترنت، پانزدهم اردیبهشت در محل معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس در جلفا برگزار شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس برای گسترش معارف دینی

جلسه مدیر استان های تبیان با مدیران تبیان تبریز

به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جلسه بررسی ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در راستای گسترش معارف دینی از طریق شبكه‌های مجازی و اینترنت، پانزدهم اردیبهشت در محل معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس در جلفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست كه با حضور دكتر علیزاده؛ مدیر امور استان‌های تبیان، حجت الاسلام حسینی خورنژاد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی جلفا، مجتهدی؛ مدیر مركز تبیان تبریز و فرهاد اسماعیلی؛ معاون فرهنگی منطقه آزاد ارس برگزار شد، حبیب طاهری؛ رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی استان لازمه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات دانسته گفت: امیدواریم با شناختی كه از مجموعه معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس سراغ داریم قدم‌های مثبت و مؤثری در زمینه نشر فرهنگ و معارف اسلامی و دینی در سطح منطقه برداشته شود و تبلیغات اسلامی استان نیز آماده عقد تفاهم نامه همكاری فرهنگی فی مابین است .

همچنین در این نشست در خصوص ظرفیت های منطقه و نیاز سنجی های به عمل آمده تبادل نظر شده و مقرر گردید مسؤولین منطقه آزاد ارس نیز بازدیدی از مركز پایگاه اطلاع رسانی تبیان مركز داشته باشند. گفتنی است: همچنین جلسه ای نیز در جهت شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی مناسب برای استفاده از آنها با حضور مدیر كل تبلیغات اسلامی استان و كارشناسان مربوطه در دفتر مدیركل برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی