تبیان، دستیار زندگی
سردار ملاحی برای دو سال ابقا شد تغییر در كادر فنی به نظر مسوولان ایران خودرو بستگی دارد امتیاز باشگاه ابومسلم به ایران خودرو واگذار شد. سید مجتبی علوی، سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان، در گفت‌وگو با ایسنا بابیان این مطلب افزود:...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امتیاز باشگاه ابومسلم به ایران خودرو واگذار شد

سردار ملاحی برای دو سال ابقا شد
تغییر در كادر فنی به نظر مسوولان ایران خودرو بستگی دارد


امتیاز باشگاه ابومسلم به ایران خودرو واگذار شد.

سید مجتبی علوی، سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان، در گفت‌وگو با ایسنا بابیان این مطلب افزود: هیچ چیز در این باشگاه عوض نخواهد شد و كلیه املاك و دارایی‌های باشگاه كه طی مدت تحت پوشش نیروی انتظامی بدست آمده تحویل ایران خودرو خواهد شد و ابومسلم ایران خودرو در فصل آینده در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد شد.

وی درخصوص كادر مدیریتی باشگاه گفت: سردار ملاحی به مدت دو سال از نیروی انتظامی به ایران خودرو مامور شده است و وی همچنان مدیر عامل باشگاه خواهد بود.

علوی تغییرات در كادر فنی را وابسته به نظر اعضای هیات مدیره جدید و مسوولان ایران خودرو دانست و افزود: احتمال هر گونه تغییری وجود دارد ولی با توجه به اندك زمان باقیمانده احتمال این موضوع كم است.

وی سپس افزود: نیروی انتظامی به خاطر تقویت بنیه مالی باشگاه تصمیم به این انتقال امتیاز گرفت و به درخواست ایران ‌خودرو جواب مثبت داد كه آن‌ها هم با انگیزه و هدف قهرمانی وارد این میدان شدند و اگر ابومسلم در فصل دیگر جایگزین فولاد شد، تعجب نكنید.

سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان با بیان این مطلب كه این انتقال امتیاز باعث افزایش بودجه باشگاه ابومسلم می‌شود، افزود: احتمال اضافه شدن رشته‌هایی غیر از فوتبال به مجموعه باشگاه نیز وجود دارد.

وی با بیان این مطلب كه ابومسلم تیم اول ایران خودرو است به ایسنا گفت: مجموعه ایران خودرو قصد دارد بازیكنان نظیر مهدی واعظی، خسرو حیدری، مرتضی كاشی، امیر وزیری و مجتبی سرآسیابی را با نظر كادر فنی به تیم ابومسلم بیاورد.

علوی در خصوص لغو جلسه هیات مدیره روز جمعه به خبرنگار ایسنا گفت: مسئولان ایران خودرو قرار بود دیروز به مشهد بیاند كه متاسفانه به دلیل عدم حضور آن‌ها در مشهد این جلسه لغو شد.

وی در خصوص جدایی احمد خرمالی دروازه‌بان ابومسلم گفت: با توجه به احتمال حضور مهدی واعظی درابومسلم، باشگاه مجبور است یكی از دروازه‌بانان خود را واگذار كند ولی همه چیز بستگی به نظر كادر فنی دارد.

وی درخصوص حكم كمیته انظباطی فدراسیون مبنی بر محرومیت مربیان و سرپرست ابومسلم گفت: این سه نفر دركمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد و به طور قطع به این حكم اعتراض می‌كنیم.

علوی در خصوص وقایع فینال جام حذفی گفت: فدراسیون فوتبال و كمیته داوران باید به طور رسمی از مردم خراسان بابت اشتباهات داوری بازی فینال عذرخواهی كنند و همه این جوسازی‌ها پوششی بر داوری ناعادلانه مسعود مرادی است.