تبیان، دستیار زندگی
شناسید" پس از کش و قوس های فراوان و رایزنی با کشورهای مختلف، باز قرعه به نام داوران کشور ایتالیا افتاد. هر چند که از کشورهای اسپانیا و حتی از اسلوواکی داوری بنام" لبوس میشل" مد نظر بودند، اما منوچهر نظری با اع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"داور حساس ترین بازی لیگ برتر را بشناسید"

پس از کش و قوس های فراوان و رایزنی با کشورهای مختلف، باز قرعه به نام داوران کشور ایتالیا افتاد. هر چند که از کشورهای اسپانیا و حتی از اسلوواکی داوری بنام" لبوس میشل" مد نظر بودند، اما منوچهر نظری با اعلام این مطلب، "میشل" را داور دربی بزرگ معرفی کرده بود، که یکباره به علت توافق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال ایتالیا( روبرتو روزتی) داور سرشناس این کشور به همراه "جیوانی لاسیاتو" و"آنتونیو گیمارو" قضاوت مهم ترین دیدار باشگاهی ایران را انجام خواهند داد .

در توضیح این که حتی صحبت از حضور "کولینا" داور سرشناس جهان نیز بود.

" روزتی" متولد شهر تورین و 36 ساله است و در سال 1998 در لیست بین المللی فیفا جای گرفت . آخرین قضاوت حساسی که انجام داده، دیدار تیم های لاتزیو و بولونیا در چارچوب رقابتهای کالچو بوده است . او قاضی پنجاه و سومین مصاف استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

بر طبق اخبار رسیده ، او 17 دیماه به تهران و از آنجا به تبریز خواهد رفت، تا چهارشنبه شب، در کنفرانس مطبوعاتی حضورداشته باشد.

به امید اینکه داوران ملی ایران و فرهنگ تماشاگران به حدی برسند، که داوران ایرانی این دیدار را سوت بزنند.

علیرضا بابایی