تبیان، دستیار زندگی
جادوگر فوتبال ایران به زودی برای مذاکره با باشگاه گالکسی آمریکا راهی این کشور خواهد شد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی با بکام همبازی می شود

علی کریمی ستاره تیم فوتبال استیل آذین

جادوگر فوتبال ایران به زودى براى مذاكره با باشگاه گالكسى آمریكا راهى این كشور خواهد شد.

حدود دو ماه پیش بود كه عنوان شد كاپیتان دوم استیل آذین به خاطر مشكلاتى كه با مدیریت باشگاه استیل آذین دارد دیگر قصد ماندن در این باشگاه را نداشته و به هیچ وجه هم مایل نیست در ایران در تیمى غیر از پرسپولیس و تیم فعلى اش بازى كند.

براى على كریمى بازگشت به تیم محبوب خود هم امكان پذیر نیست حداقل تا زمانى كه على دایى در پرسپولیس است.

غیر از دایى او حالا با سرپرست موقت این باشگاه هم به شدت به مشكل خورده تا هواداران پرسپولیس از بازگشت جادوگر به تیمشان بیشتر از قبل نا امید شوند.

شماره 8 استیل آذین حدود یك ماه و نیم پیش بود كه با دعوتنامه رسمى از سوى باشگاه گالكسى رو به رو شد اما آن زمان هیچ مذاكره اى با مسئولان این تیم انجام نداد و همه چیز را به پایان فصل موكول كرد.

دیوید بکام

او امیدوار بود در این مدت اتفاقاتى رخ مى داد كه بتواند در فوتبال ایران و تیم هاى استیل آذین و یا پرسپولیس بماند اما شرایط آنطور كه او انتظار داشت، پیش نرفت تا كاپیتان تیم ملى تصمیم بگیرد براى ادامه فوتبال خود راهى آمریكا شود.

او قرار شده 2 هفته دیگر طى سفرى به این كشور مذاكرات نهایى خود را با مسئولان گالكسى انجام دهد و امكان اینكه كریمى را فصل بعد در این تیم آمریكایى ببینیم زیاد است.همچنین گفتنی است علی کریمی از تیم الاهلی امارات نیز پیشنهاد دارد.

جالب اینكه دیوید بكام هم با توجه به قراردادى كه با گالكسى دارد بعد از بهبودى باید براى این تیم بازى كند و همبازى شدن جادوگر فوتبال ایران با این فوتبالیست سرشناس انگلیسى قابل توجه خواهد بود.

فراموش نشود كریمى در بازى پرسپولیس و  استیل آذین یكى از ضعیف ترین بازى هاى خود را به نمایش گذاشت تا به قول عادل فردوسى پور هر كارى براى تیم سابقش كرده باشد! هرچند كه یك عده بوقچى استقبال بسیار بدى از این بازیكن محبوبب به عمل آوردند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری