تبیان، دستیار زندگی
ی در فرانسه می رود راسل کرو پس از ناکامی در رینگ مشت زنی و جنجال هایی که درگیری اش با کارمند هتلی در منهتن به وجود آورد، برای پروژه بعدی اش به تاکستانی در فرانسه می رود. به گزارش خبرنگار سینمایی مهر، ستاره سرشناس هالیوودی قص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راسل کرو به تاکستانی در فرانسه می رود


راسل کرو پس از ناکامی در رینگ مشت زنی و جنجال هایی که درگیری اش با کارمند هتلی در منهتن به وجود آورد، برای پروژه بعدی اش به تاکستانی در فرانسه می رود.

به گزارش خبرنگار سینمایی مهر، ستاره سرشناس هالیوودی قصد دارد در دومین همکاری خود با ریدلی اسکات در فیلم "سال خوب" او نقش اصلی را ایفا کند. اسکات این پروژه را برای استودیو فوکس قرن بیستم و بر اساس رمانی از پیتر میل کارگردانی خواهد کرد. فیلمنامه "سال خوب" را مارک کلین نوشته که سابقه نویسندگی فیلمنامه "خوشبختی" را در کارنامه خود دارد. داستان فیلم درباره بانکداری لندنی است که پس از به ارث بردن یک تاکستان، به منطقه تاریخی پرووانس در جنوب غربی فرانسه می رود. اما در آنجا با زنی کالیفرنیایی روبرو می شود که ادعا می کند تاکستان مورد نظر از آن اوست.

گفته می شود فیلمبرداری "سال خوب" از ماه آینده در پاریس آغاز خواهد شد که به این ترتیب دومین همکاری رسمی اسکات و کرو پس از پروژه بسیار موفق "گلادیاتور" کلید می خورد. "گلادیاتور" در سال 2001علاوه بر گرفتن اسکار بهترین فیلم سال، اسکار بهترین بازیگر مرد را برای راسل کرو به ارمغان آورد. ضمن اینکه به احتمال فراوان بازیگر جنجالی هالیوود امسال هم می تواند با "سیندرلا من" یکی از بخت های اصلی کسب اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد باشد. گرچه فیلم جدید ران هوارد نتوانست در گیشه چنان که انتظار می رفت بدرخشد.

مطالب مرتبط

گلادیاتور خواننده 

گلادیاتور در دادگاه