تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال تاكید كرد: بازگشت زود هنگام تیم ملی از اردوی انگلستان تنها به دلیل تصمیم فدراسیون فوتبال ایران بوده است. به گزارش ایسنا، برانكو ایوانكوویچ در گفت‌وگو با سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار كرد: دیدار ما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانکو و دلایل بازگشت تیم ملی از انگلیس


سرمربی تیم ملی فوتبال تاكید كرد: بازگشت زود هنگام تیم ملی از اردوی انگلستان تنها به دلیل تصمیم فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

به گزارش ایسنا، برانكو ایوانكوویچ در گفت‌وگو با سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار كرد: دیدار ما برابر میلوال لغو شد. همچنین دیدار برابر پورتسموث نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت؛ به همین دلیل اردوی خود را در انگلستان زودتر به پایان بردیم.

وی افزود: مقامات فدراسیون فوتبال ایران با پلیس صحبت كردند. پلیس اعلام كرد كه تمام شرایط تحت كنترل است، اما هیچ كس نمی‌تواند برای تامین جان بازیكنان تضمین صد در صد بدهند و تصمیمی كه گرفته شد، بهترین بود.

برانكو ادامه داد: انتظار داشتم كه سه بازی مشكل را انجام دهیم؛ می‌خواستم با انجام این بازی عملكرد بازیكنانم را برای دیدار برابر ژاپن آزمایش كنم. اما این فوتبال است و هرگز نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی نسبت به فردا و آینده در آن انجام داد.

با این حال، ایوانكوویچ معتقد است كه انجام اردوی تمرینی در انگلستان، برای تیم ملی ایران بدون ثمر نبوده است. او در این باره گفت:« ده روز در اینجا تمرین كردیم. شرایط بسیار كامل بود و بدون اتلاف وقت تمرینات خوبی را در هوای مناسب این شهر انجام دادیم.»

در پایان خبر AFC بار دیگر بر برگزاری دیدار تیم ملی كشورمان برابر عربستان در روز بیستم مرداد تاكید شده است.