تبیان، دستیار زندگی
انتشارات پافین، ناشر کتاب های کودکان در انگلستان، در جشن سالگرد ۷۰ سالگی اش، فهرستی از نام ۷۰ کتاب کودک در سراسر جهان را به عنوان بهترین کتاب های کودکان تمام دوران منتشر کرد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین کتاب های کودکان

بهترین کتاب های کودکان

انتشارات پافین، ناشر کتاب های کودکان در انگلستان، در جشن سالگرد ۷۰ سالگی اش، فهرستی از نام ۷۰ کتاب کودک در سراسر جهان را به عنوان بهترین کتاب های کودکان تمام دوران منتشر کرد.

نام داستان های فانتزی کلاسیکی چون "آلیس در شگفت زار" و "پیتر پن"، در بالای فهرست بهترین کتاب های خردسالان تا نوجوانان خودنمایی می کند. داستان کلاسیک و بسیار مشهور "کرم گرسنه گرسنه" از اریک کارل، چهل و یک سال پس از نوشته شدنش همچنان بهترین است. در فهرست انتشارات پافین کرم گرسنه گرسنه، بهترین کتاب داستان پیش از خواب برای کودکان است. بر اساس گزارش پافین، در هر سی ثانیه، یک نسخه از این داستان کلاسیک و جذاب اریک کارل، در گوشه ای از جهان به فروش می رسد.

بهترین کتاب های کودکان

"بچه باتلاق و پیپو"، به عنوان بهترین کتاب های نوپایان معرفی شده اند. نام کتاب های رولد دال از جمله "ماتیلدا"، "چارلی و کارخانه شکلات سازی" و "آقای فاکس شگفت انگیز"، هم در این فهرست به چشم می خورد. بر اساس فهرست پافین، رولد دال در میان نویسندگانی که کتاب های شان در انتشارات پنگوئن و پافین چاپ شده، بیشترین فروش سالانه را در هر دو بخش کودکان و بزرگسالان دارد، فروش کتاب های رولد دال در سال ۲۰۰۹، ۳۵ درصد رشد داشته است.

بهترین کتاب های کودکان

فهرست برترین کتاب های انتشارات پافین، راهنمای جدید و خوبی برای پدر و مادرها در انگلستان و کشورهای انگلیسی زبان است تا هنگام خرید کتاب برای فرزندان شان این کتاب ها را نیز در نظر داشته باشند.

فهرست اکنون در وب سایت انتشارات پافین و همزمان در اختیار کتاب فروشی ها و کتابخانه ها در سراسر انگلستان قرار گرفته است.

انتشارات پافین ناشر کتاب های کودکان در شرکت انتشاراتی بزرگ پنگوئن است که از سال ۱۹۳۹ تاکنون فعالیت می کند. پافین بزرگ ترین شرکت انتشاراتی کتاب های کودکان در انگلستان و دیگر کشورهای انگلیسی زبان است.

منبع: کتابک

تنظیم: مریم فروزان کیا