تبیان، دستیار زندگی
لوتار ماتئوس از جدی‌ترین گزینه‌های خارجی تیم فوتبال پرسپولیس است كه ظاهرا وی نیز علاقه‌ی زیادی به نهایی شدن این حضور دارد. به گزارش ایسنا، تا كنون اسم‌های زیادی برای سرمربیگری تیم فوتبال پیروزی مطرح شده است، چهره‌های نامدار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماتئوس با نظر پروین به تهران می آید


لوتار ماتئوس از جدی‌ترین گزینه‌های خارجی تیم فوتبال پرسپولیس است كه ظاهرا وی نیز علاقه‌ی زیادی به نهایی شدن این حضور دارد.

به گزارش ایسنا، تا كنون اسم‌های زیادی برای سرمربیگری تیم فوتبال پیروزی مطرح شده است، چهره‌های نامدار فوتبال جهان كه از شایع‌ترین آنها، تاپ مولر، پاگلزدورف و برتی فوگتس می‌توان نام برد. اما «لوتار ماتئوس» كاپیتان اسبق تیم ملی آلمان از گزینه‌هایی است كه ظاهرا مذاكرات موفقیت‌آمیزی نیز با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشته است.

شجاعی برهان نایب رییس هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی كه از مدافعان اصلی حضور مربی خارجی در راس كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس است، ظاهرا از طریق یكی از مدیران برنامه های بازیكنان ایرانی در آلمان توانسته با این مربی مذاكراتی داشته باشد.

هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی كه در آخرین نشست خود اعلام كرد، به دلیل فرصت اندك موجود نمی‌توان از مربیان خارجی استفاده كرد، می خواهد تا قبل از پایان هفته‌ی جاری تصمیم نهایی برای حضور «ماتئوس» در تركیب فنی تیم پرسپولیس را اتخاذ كند.

علی پروین به عنوان مدیر فنی كه نقش بسزایی در پذیرش یا رد چنین تصمیماتی دارد، باید بین ناصر ابراهیمی و لوتار ماتئوس یك گزینه را انتخاب كند. این حقی است كه هیات مدیره به او داده است.

گفتنی است، لوتار ماتئوس در تیم‌های راپیدوین اتریش، پارتیزان بلگراد و تیم ملی مجارستان سابقه مربیگری دارد.