تبیان، دستیار زندگی
«تسویه حساب» 700 میلیونی شد «طهران ، تهران»300 میلیونی در حالیکه اولین روز هفته فروش فیلم‌های روی پرده با افت چشمگیری روبرو بود این فیلم «شیر و عسل» بود که توانست با اختلاف حدود 5/1 میلیونی نسبت به «پوپک و مش‌ماشاا..» در صدر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدول فروش فیلمهای روی پرده

جدول فروش فیلمهای روی پرده

«تسویه حساب» 700 میلیونی شد  «طهران ، تهران»300 میلیونی در حالیکه اولین روز هفته فروش فیلم‌های روی پرده با افت چشمگیری روبرو بود این فیلم «شیر و عسل» بود که توانست با اختلاف حدود 5/1 میلیونی نسبت به «پوپک و مش‌ماشاا..» در صدر جدول فروش روزانه قرار بگیرد.

این برای اولین بار طی 38 روز گذشته است که فیلم فرزاد مؤتمن به رتبه دوم جدول سقوط می‌کند. البته از آغاز اکران این فیلم 38 روز می‌گذرد و «شیر و عسل» 4 روز است که روی پرده رفته.

«پوپک و مش‌ماشاا...» با فروش 5/7 میلیونی در روز شنبه مجموع فروش خود را از مرز 800 میلیون تومان گذراند. قرار است با افتادن کف‌فروش فیلم فرزاد مؤتمن «ازدواج در وقت اضافه» در گروه قدس روی پرده برود.

فروش «شیر و عسل» نیز بعد از 4 روز 62 میلیون شده است. «آل» که رتبه سوم جدول پرفروش‌ها را در اختیار گرفته اولین روز هفته فروشی معادل 8/5 میلیون داشت.

نکته قابل توجه اینکه مجموع فروش «آل» روز شنبه کمتر از «شیر و عسل» بود. «تسویه حساب» با اختلاف فروشی 2/1 میلیونی نسبت به «آل» روز شنبه را پشت‌سر گذاشت.

فیلم میلانی در واپسین‌ روزهای اکرانش در گروه عصر جدید موفق شده مجموع فروش‌اش را به مرز 700 میلیون تومان برساند.

«تسویه حساب» همچنان 21 سالن در اختیار دارد.

«هیچ» در هفته جدید اکرانش در حالیکه بدون سینمای سرگروه روی پرده است دو سالن به جمع سینماهایش اضافه شده.

فروش فیلم کاهانی با احتساب فروش 5/1 میلیونی به مرز 283 میلیون رسیده است. «طهران تهران» نیز موفق شده مجموع فروش‌اش را به مرز 300 میلیون تومان برساند. این فیلم هم این هفته جای خود را به «طلا و مس» می‌دهد.

این گزارش بیان می کند که استقبال عمومی از فیلم های سینمای بدنه بیشتر از آثار فاخر است و این جریان همچنان ادامه دارد.

تهیه و تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی