تبیان، دستیار زندگی
روز یکشنبه 19/2/89 در نشست خبری مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب رسانه، معاون برنامه ریزی وتوسعه اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی اصفهان، از برگزاری اولین نمایشگاه فن آوری و رسانه های دیجیتالی از دوم خرداد ماه سال جاری در اصفهان.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین نمایشگاه فناوری و رسانه های دیجیتال اصفهان

رسانه های دیجیتال

روز یکشنبه 19/2/89 در نشست خبری مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب رسانه، معاون برنامه ریزی وتوسعه اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی اصفهان، از برگزاری اولین نمایشگاه فن آوری و رسانه های دیجیتالی از دوم خرداد ماه سال جاری در اصفهان خبر داد.

احسان مشکلانی با اشاره به اینکه موضوع چندین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص غنی سازی فضای سایبر بوده است افزود: برگزاری این جشنواره می تواند فرصت مناسبی  جهت فراهم نمودن این فضا باشد.

وی افزود:  آئین افتتاح این نمایشگاه در آستانه  سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان استان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می شود.

مشکلانی در ادامه گفت :  ساعات بازدید از این نمایشگاه که تا 8 خرداد ماه برپا خواهد شد از ساعت 14 الی 22 در محل آموزشکده هنرهای زیبا اصفهان می باشد.

وی آشنایی با  شهر دیجیتیال و معرفی بازیهای رایانه های ، نرم افزارهای رایانه های ،نرم افزارهای  تلفن همراه وآشنایی با  پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها را از بخش های مختلف این نمایشگاه عنوان کرد.

وی گفت:در حاشیه این نمایشگاه پنج هزار عنوان نرم افزار جدید ساخت ایران ارایه خواهد شد.

دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری و رسانه های دیجیتال استان اصفهان معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، برگزاری نشست ها و کارگاه ههای آموزشی با موضوعاتی مانند خانواده و رسانه های دیجیتال، رسانه های دیجیتال در آئینه هنر و فناوری اطلاعات و نوآوری و همچنین بخش مسلبقه و سرگرمی  را ازبرنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی از همه علاقه مندان به  شرکت در این نمایشگاه دعوت به حضور نمود و خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت دریافت فرم ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی: www.DMF.ir مراجعه نمایند.

گزارش: حامد خدابنده

تنظیم: هومن بهلولی