تبیان، دستیار زندگی
بایرن یک – اشتوتگارت 2 اولین حضور جادوگر در بایرن با شادی توام نشد. شب گذشته در چارچوب مسابقات لیگا پوکال، بایرن مونیخ بدون چند بازیکن اصلی خود به دیدار اشتوتگارت و تراپاتونی رفت. دیداری که نکته آن برای ما غیبت کریمی در ابت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن با کریمی باخت

بایرن یک – اشتوتگارت 2


اولین حضور جادوگر در بایرن با شادی توام نشد.

شب گذشته در چارچوب مسابقات لیگا پوکال، بایرن مونیخ بدون چند بازیکن اصلی خود به دیدار اشتوتگارت و تراپاتونی رفت. دیداری که نکته آن برای ما غیبت کریمی در ابتدای بازی بود.

بایرن که در این مسابقه ترکیبی تازه را تجربه می کرد برای گل زدن توسط ماکای فقط 19 دقیقه انتظار کشید اگر چه ضربه سر مهاجم هلندی مونیخی ها 2 دقیقه بیشتر دوام نیاورد و بلافاصله با شوت غافلگیرکننده هیتسلپرگر جبران شد. یک- یک.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که شماره 8 بایرن به بازی آمده بود. اما جادوگر در نیمه زمین خودی محبوس بود و تا دقایق پایانی که اجازه نفوذ گرفت نمایش فوق العاده ای نداشت.

این نیمه با برتری بایرن دنبال می شد اما درست در لحظاتی که همه انتظار سوت پایانی را می کشیدند اشترانزل روی یک ضد حمله کار را به نفع اشتوتگارتی ها تمام کرد. در بازگشت کرنری که طی آن جادوگر ایرانی نتوانسته بود توپ ارسال شده را دریافت کند و روی ضد حمله ای که باز هم در آن تکل کریمی کارساز نشده بود، بایرنی ها دو بر یک بازی را واگذار کردند و از جام بیرون رفتند تا آلمان را برای یک سفر 4 روزه به مقصد ژاپن ترک کنند.