تبیان، دستیار زندگی
این در حالی است که خدمات شهری شهرداری، انجام پروژه های عمرانی درون شهری، زیبا سازی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی و ...، در انظار شهروندان تهرانی نسبت به دوره های گذشته، بهبود جدی داشته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهردار جدید تهران رحیمی؟

رحیمی جایگزین قالیباف می شود؟!

رحیمی و قالیباف

نجار طرحی در دست دارد که با اجرای این طرح عملا پای وزارت کشور هم به خیابان بهشت باز می شود.با طرح جدید دولت که در وزارت کشور دنبال می شود کار 22 شهردار تهران به 22 فرماندار سپرده می شود و رحیمی رئیس همه فرماندار ها می شود.

به گزارش جهان، چندی پیش که تعدادی از مسؤولان در خصوص مسائل کلان شهری با استاندار تهران جلسه ای داشتند، مباحثی چون مدیریت واحد شهری، آلودگی هوا، ترافیک و ...، مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه مسؤولان استانداری ابراز داشته اند که وضعیت تهران بحرانی است و مشکلاتی چون آلودگی هوا و ترافیک، گذران امور تهران را قفل نموده است و برای برون رفت از حلقه مشکلات موجود، باید تهران را به بیست و دو فرمانداری تقسیم کرد.

همچنین اضافه کرده اند به دلیل موانع و مشکلات، فعلا لازم است تا هر دو منطقه تبدیل به یک فرمانداری و نتیجتا شهر به یازده فرمانداری تقسیم شود و مثلا سطحی از مسؤولیت مانند معاون اول رئیس جمهور به دلیل اهمیت قضیه استاندار تهران گردد.

این در حالی است که خدمات شهری شهرداری، انجام پروژه های عمرانی درون شهری، زیبا سازی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی و ...، در انظار شهروندان تهرانی نسبت به دوره های گذشته، بهبود جدی داشته است

بر اساس اطلاعات به دست آمده، مسؤولان استانداری گفته اند که حدود یک ماه دیگر لایحه مربوطه نیز برای ارائه به نمایندگان ملت و اخذ تصویب ایشان، آماده خواهد شد.

این در حالی است که خدمات شهری شهرداری، انجام پروژه های عمرانی درون شهری، زیبا سازی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی و ...، در انظار شهروندان تهرانی نسبت به دوره های گذشته، بهبود جدی داشته است که البته همه این امور در تهران به کمک و حمایت بیشتر و بدون حاشیه تر دولت، می توانست آثار بهتر از این نیز داشته باشد.

با طرح موجود خواه ناخواه، شهرداری یکپارچه تحت الشعاع فرمانداری ها قرار خواهد گرفت و عملا باز هم از مدیریت یکپارچه شهری دورتر خواهیم شد.

تنظیم:س.آقازاده