تبیان، دستیار زندگی
پایان تلخ در انتظار قهرمان سریال «24» شاید برای طرفداران مجموعه موفق «24» عجیب باشد، اما خالقان این سریال روز جمعه اعلام کردند این سریال با پایانی غم‌انگیز برای جک بائر خاتمه می‌یابد. به گزارش خبرآنلاین، جک بائر با بازی کیفر ساترلند، مامور دولت آمریکا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان تلخ در انتظار قهرمان سریال «24»

پایان تلخ در انتظار قهرمان سریال «24»

جک بائر با بازی کیفر ساترلند، مامور دولت آمریکاست که بارها و بارها کشورش را نجات داده، هرچند در این راه اتفاقات تلخ بسیاری مثل از دست دادن عزیزانش زندگی شخصی‌ او را نابود کرده است.

شاید برای طرفداران مجموعه موفق «24» عجیب باشد، اما خالقان این سریال روز جمعه اعلام کردند این سریال با پایانی غم‌انگیز برای جک بائر خاتمه می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین، جک بائر با بازی کیفر ساترلند، مامور دولت آمریکاست که بارها و بارها کشورش را نجات داده، هرچند در این راه اتفاقات تلخ بسیاری مثل از دست دادن عزیزانش زندگی شخصی‌ او را نابود کرده است.

بنابراین عجیب نیست در آخرین لحظه‌های این سریال دوباره اتفاقی ناگوار برای او رخ دهد.

هوارد گوردون، تهیه‌کننده اجرایی سریال گفت:«پایان مجموعه بائر را در موقعیتی احساسی، وجدانی و اخلاقی رها قرار می‌دهد. این سریال یک تراژدی است و پایان خوش برای باور اصلا مناسب نیست.»

گوردون درمورد جزئیات بدبیاری باور حرفی نزد، اما یک چیز مسلم است؛ پخش «24» به صورت سریال خاتمه می‌یابد، اما جک بائر با فیلم‌های سینمایی به زندگی ادامه می‌دهد.

پخش سریال «24» سال 2001 با ایده ساخت رمانی تلویزیونی آغاز شد. هر فصل این سریال در 24 ساعت می‌گذرد و هر قسمت نیز یک ساعت طول می‌کشد که برابر با گذر زمان در زمان واقعی است. ساعتی روز تصویر زمان را نشان می‌دهد و این بر هیجان سریال می‌افزاید.

این سریال موفقیت بزرگی برای شبکه فاکس بود و به سرعت طرفداران خودش را پیدا کرد. در سال 2006 این سریال برنده جایزه امی در رشته بهترین سریال داستانی تلویزیونی شد. کیفر ساترلند هم در سال 2002 جایزه گلدن گلوب را برای این مجموعه به دست آورد.

پخش فصل 8 مجموعه در ماه ژانویه آغاز شد. جک بائر خودش را برای زندگی آرام با نوه‌اش آماده می‌کرد و برای دومین بار در طول این مجموعه لبخند بر لب داشت. اما چند دقیقه پس از شروع سریال دوباره دولت او را برای انجام ماموریتی فراخواند.

گوردون در مورد اینکه جک موفق به انجام ماموریتش می‌شود یا نه گفت:«باید منتظر ماند. اما نویسندگان مجموعه او را به مسیری می‌برند که هرگز در آن پا نگذاشته است.»

آخرین قسمت این مجموعه 24 مه پخش می‌شود و از همین حالا پیش تولید فیلمی براساس سریال و با حضور باور شروع شده است. گوردون گفت نسخه اولیه فیلمنامه نوشته شده و در حال حاضر نسخه دوم فیلمنامه در حال نوشته شدن است.

گوردون در آخر گفت:«ما در فیلم هم به سریال احترام می‌گذاریم و هم به جذابیت خلاقانه باور و در ادامه شخصیت‌هایی جدید معرفی می‌کنیم، مهم این است که خودمان را تکرار نکنیم.»

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی