تبیان، دستیار زندگی
ارائه کتاب تشنه لبان با موضوع مقتل عاشورایی عرضه آثار برگزیده کانون پرورش فکری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با عرضه بیش از 650 عنوان از کتاب‌های خود در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده اس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه کتاب تشنه لبان با موضوع مقتل عاشورایی
آثار برگزیده کانون پرورش فکری

عرضه آثار برگزیده کانون پرورش فکری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عرضه بیش از 650 عنوان از کتاب‌های خود در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون، سه غرفه جداگانه امسال کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون را در بخش کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و ناشران آموزشی عرضه کرده‌اند.

در بخش کودک و نوجوان که در سالن 24 مصلای تهران و در راهرو ‌B قرار دارد ،مجموعه‌ای از تازه ترین کتاب‌ها و سرگرمی‌های سازنده کانون در فضایی برابر با 210 متر مربع در معرض دید بازدید کنندگان گذاشته شده است.

به گفته شعبان قاسملو مدیر بخش فروش و اشتراک کانون امسال کتاب‌های برگزیده در جشنواره‌های بین المللی و داخلی نیز به خانواده‌ها عرضه شده است.

وی افزود: کتاب تشنه لبان با موضوع مقتل عاشورایی حضرت امام حسین (ع) و یارانش نوشته حمید گروگان نیز برای اولین بار در این نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب تشنه لبان با موضوع مقتل عاشورایی حضرت امام حسین (ع) و یارانش نوشته حمید گروگان نیز برای اولین بار در این نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیر بخش فروش و بازرگانی کانون مکان غرفه را برای ناشر شناخته شده‌ای مانند کانون نامناسب دانست و گفت: امسال وضعیت تبلیغات و نشانه‌هایی که مخاطبان را به سوی غرفه‌ها رهنمون کند، چندان مناسب نیست.

کتاب

او افزود: در بخش بزرگسالان نیز در شبستان مرکزی مصلا کتاب‌های کانون برای مخاطبان بالای 16 سال ارایه شده است.

بر اساس این گزارش کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز غرفه‌ای را برای عرضه کتاب‌ها و محصولات کمک آموزشی خود در بخش ناشران آموزشی دایر کرده است.

غرفه کانون زبان در سالن A   شماره 34 واقع شده است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز 15 اردیبهشت در مصلای تهران آغاز شده است و تا روز 25 اردیبهشت به کار خود ادامه خواهد داد.

گروه کودک و نوجوان سایت تبیان 

مطالب مرتبط

بهترین خبر کودک و نوجوان

نمایش هفت‌خوان رستم

ساخت انیمیشن در تبریز

بررسی یك داستان فانتزی در انجمن نویسندگان كودك

ویژه كودكان در قم

گلستان قرآن ویژه کودکان

آنتیگون در سرزمین عجایب

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.