تبیان، دستیار زندگی
در فضای امسال نمایشگاه، شش هزار متر مربع غرفه برای ناشران کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. در نمایشگاه امسال ۲۸۶ ناشر کودک و نوجوان در ۲۵۰ غرفه تولیدات خود را به نمایش می گذارند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۲۵۰ غرفه برای ناشران کودک و نوجوان در نمایشگاه بیست و سوم

کتاب کودک

در فضای امسال نمایشگاه، شش هزار متر مربع غرفه برای ناشران کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. در نمایشگاه امسال ۲۸۶ ناشر کودک و نوجوان در ۲۵۰ غرفه تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

بخش کودک و نوجوان نمایشگاه امسال در سالن های ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ در ضلع شمالی مصلا قرار دارند. آماده سازی بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب امسال را نیز انجمن ناشران فرهنگی کودک و نوجوان بر دوش دارد.

بر اساس گزارش وب سایت نمایشگاه، امسال برای نخستین بار در برخی از غرفه های کودک و نوجوان نمایشگاه دستگاه بارکدخوان قرار می گیرد تا خرید کتاب برای کودکان و خانواده ها آسان تر شود. در فضای بخش کودک و نوجوان

کتاب کودک

نمایشگاه امسال، فضایی ۳۰ متری نیز برای برگزاری نشست های تخصصی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایبنا، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و انجمن فرهنگی هنری تصویرگران نیز برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصت مناسبی دانسته اند تا از ۵۰ تصویرگر ایرانی که در سال های اخیر از جشنواره های خارجی جایزه گرفته اند، قدر دانی کنند. مراسم قدردانی از این تصویرگران در سرای اهل قلم کودک و نوجوان نمایشگاه برگزار می شود.

شرکت نشر چیستا و موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، امسال در سالن ناشران عمومی شبستان مصلی در راهروی ۲۰، غرفه ۱۳ پذیرای علاقه مندان ادبیات کودکان است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۲۵ اردیبهشت هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مصلای تهران برپاست.

منبع: کتابک

تنظیم: مریم فروزان کیا