تبیان، دستیار زندگی
عضو خبرگان رهبری با انتقاد از ساخت فیلم‌هایی در اهانت به روحانیت، تصریح کرد: متاسفانه امروز کسانی که برای گسترش معارف اهل‌بیت‌(علیه‌السلام) تلاش می‌کنند، به مسخره گرفته شده و تحقیر می‌شوند، آنهم افرادی که با حداقل مایحتاج اولیه، زندگی خود را اداره می‌کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد آیت‌الله حائری شیرازی
آیت‌الله حائری شیرازی

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از ساخت فیلم‌هایی در اهانت به روحانیت، تصریح کرد: متاسفانه امروز کسانی که برای گسترش معارف اهل‌بیت‌(علیه‌السلام) تلاش می‌کنند، به مسخره گرفته شده و تحقیر می‌شوند، آنهم افرادی که با حداقل مایحتاج اولیه، زندگی خود را اداره می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مرکز‌ خبر‌ حوزه، آیت‌الله محی‌الدین حایری شیرازی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن و حدیث ویژه همسران و فرزندان طلاب حوزه علمیه قم، با اشاره به نقش خانواده در موفقیت طلاب، اظهار داشت: خانواده طلاب نقش بسزایی در موفقیت آنان دارند و به هر اندازه این حمایت‌ها گسترده‌تر باشد، شاهد موفقیت‌های زیادی خواهیم بود.

وی با تاکید بر حضور فعال خانواده‌ها، مخصوصا همسران طلاب در فعالیت‌های اسلامی و قرآنی، افزود: در صدر اسلام، زن و مرد بطور برابر در عرصه‌ها حضور داشتند و امروز هم باید زنان نقش پررنگ‌تری در فعالیت‌های اسلامی داشته باشند.

این استاد حوزه در ادامه با نامساعد خواندن اوضاع مالی طلاب تصریح کرد: سختی‌ها و مشقت‌هایی که امروز طلاب با آن درگیر هستند  همانند شرایطی است که مسلمانان در اوایل اسلام و در شعب ابی طالب با آن روبرو  بودند.

عضو خبرگان رهبری ضمن خواستار توجه بیشتر مسئولین نسبت به طلاب ابراز داشت: حمایت امروز مسئولین از طلاب همانند حمایتی است که حضرت خدیجه‌(علیهاالسلام) در صدر اسلام از پیامبر‌(صلی‌الله علیه و آله‌وسلم)  نمود.

آیت‌الله حایری شیرازی در پایان با اشاره به ضرورت حمایت کامل همسران طلاب از آنان، اذعان داشت: بدون شک این حمایت مورد توجه حضرت زهرا‌(علیهاالسلام) قرار خواهد گرفت.

این استاد حوزه سخنان خود ضمن ابراز رضایت از برگزاری مسابقات قرآنی برای همسران، از مسئولین مربوطه خواست تا این فعالیت‌ها بصورت دائمی برقرار شده و به سالی یک مراسم محدود نگردد.