تبیان، دستیار زندگی
موضوع سرقت مطرح نیست سارقان مجسمه‌های تهران بزودی دستگیر می‌شوند/ موضوع سرقت مطرح نیست استاندار تهران در رابطه با سرقت مجسمه‌های پایتخت گفت: شواهدی در دست داریم و به زودی سارقان مجسمه‌ها را دستگیر می‌کنیم. استاندار تهران در رابطه با سرقت مجسمه‌های
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شواهدی دارند که سارقان را بزودی دستگیر کنند!

شواهدی دارند که سارقان را بزودی دستگیر کنند...!

استاندار تهران در رابطه با سرقت مجسمه‌های پایتخت گفت: شواهدی در دست داریم و به زودی سارقان مجسمه‌ها را دستگیر می‌کنیم.

مرتضی تمدن گفت: شورای تامین استان در این زمینه مسوولیت دارد و کمیته‌ای تشکیل شده که در آن مسوولان انتظامی حضور دارند و سرنخ‌هایی به دست آمده که این سرقت‌ها حساب شده و سریالی بوده است.

وی یادآور شد: با شواهدی که در دست داریم، به زودی عاملان شناسایی می‌شوند.

استاندار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت تعداد مجسمه‌های به سرقت رفته بین هفت تا 9 مجسمه اعلام شده است، توضیح داد: تعداد مهم نیست، نفس این کار مهم است که درست نیست.

وی گفت: من این سرقت‌ها را جهت‌دار می‌دانم، چرا که اگر با هدف پول بود با منطقه سازگار نیست که به این کار دست بزنند، لذا اهداف دیگری داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سرقت مجسمه‌های تهران، گفت: اگر مجسمه‌های سطح شهر نفیس هستند، باید مراقبت‌هایی همچون مراقبت‌های الکترونیکی و فیزیکی برای آن‌ها صورت گیرد.

سردار احمدی مقدم امروز در حاشیه پنجمین همایش تقدیر از اساتید ناجا در رابطه با عملکرد پلیس با توجه به سرقت مجسمه‌های پایتخت، اظهار کرد: در این رابطه باید شورای تامین استان تهران جلسه‌ای بگذارد، اما در مجموع به فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرده‌ایم که با جدیت ماموران پلیس آگاهی را بسیج کند که ظاهرا سرنخ‌هایی در این رابطه به دست آمده است.

وی افزود: به غیر از مجسمه‌هایی که سرقت آ‌ن‌ها پیش از این اعلام شده بود، در بقیه موارد موضوع سرقت مطرح نیست.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: موضوع رسیدگی به سرقت مجسمه‌ها از سوی پلیس با همکاری شهرداری ادامه دارد و در هر حال وظیفه پلیس کشف جرم و دستگیری مجرم یا مجرمان است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی