تبیان، دستیار زندگی
تقدیر از هشت برنامه تلویزیونی آموزنده آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا چهارشنبه این هفته از هشت برنامه که نماینده برنامه «تلویزیون باوجدان» هستند، تقدیر می‌کند. به گزارش خبرآنلاین، مجری سومین مراسم آکادمی تلویزیون دانا دلانی است. از جمله افراد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر از هشت برنامه تلویزیونی آموزنده  خارجی

تقدیر از هشت برنامه تلویزیونی آموزنده  خارجی

آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا چهارشنبه این هفته از هشت برنامه که نماینده برنامه «تلویزیون باوجدان» هستند، تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مجری سومین مراسم آکادمی تلویزیون دانا دلانی است. از جمله افراد مشهوری که جوایز را تقدیم می‌کنند می‌توان به ال گور معاون رییس‌جمهور سابق، جوئل گری بازیگر مشهور فیلم‌های موزیکال و ماریا شرایور گوینده سابق اخبار شبکه ان‌بی‌سی و همسر آرنولد شوارتزنگر، فرماندار کالیفرنیا اشاره کرد.

این مراسم تقدیری است از جامعه تلویزیون و افرادی که با جان و دل در آن کار می کنند. اگر کسی با خودش نگفته بود «باید این کار را بکنم» مطمئنا چنین موضوعاتی روی صفحه تلویزیون دیده نمی‌شدند.»

جان شفنر، رییس آکادمی تلویزیون گفت: «این مراسم تقدیری است از جامعه تلویزیون و افرادی که با جان و دل در آن کار می کنند. اگر کسی با خودش نگفته بود «باید این کار را بکنم» مطمئنا چنین موضوعاتی روی صفحه تلویزیون دیده نمی‌شدند.»

شفنر با توجه به گستردگی برنامه‌های تلویزیونی گفت:«این کار را انجام می‌دهیم تا نشان دهیم تلویزیون مهم است و می‌تواند تغییر ایجاد کند.»

در این مراسم از برنامه‌های زیر تقدیر می‌شود:

1. اپیزود Coup de Grace از سریال «سی‌اس‌آی: بررسی صحنه جرم» که به موضوع تعصبات نژادی و کشته شدن مامور پلیسی به شکل اتفاقی به دست همکارش می پردازد.

2. قسمت «صندلی‌های چرخدار» سریال «جلی» که به موضوع مشکلات معلولین اشاره می‌کند.

3. قسمت «چیزی برای ترس نیست» سریال «تمرین خصوصی» با موضوع پزشکی که با پیشنهاد کمک به خودکشی بیمار درحال مرگش روبه‌رو می‌شود و بر سر سه‌راهی اخلاقیات، قانون و هنجاراجتماعی قرار می‌گیرد.

4. «امتحان کردن بخت» فیلمی تلویزیونی با موضع جنگ عراق و مشکلات یک افسر نیروی دریایی.

5. «کاووش: در صف مرگ» تاثیر حکم مجازات مرگ در ایالت تگزاس بر سه محکوم و خانواده‌های آنها و همچنین زندگی اجراکنندگان حکم.

6. «بابابزرگ، می دونی من کی هستم؟» با موضوع کودکانی که پدربزرگ و مادربزرگشان دچار فراموشی شده‌اند.

7. «نجات از اوتیسم» که به ریشه‌یابی بیماری اوتیسم (درخودماندگی) و جستجو برای پیداکردن درمان آن می‌پردازد.

8. قسمت «بزرگراه اوکسی‌کانتین» سریال «طلایه» که موضوع سواستفاده از داروهای مسکن در نقش مواد مخدر را بررسی می‌کند.

مراسم اهدای جوایز در هتل بورلی‌هیلز برگزار می‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی