تبیان، دستیار زندگی
گزارشی از جدیدترین و پیشرفته ترین گوشی های سال
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)

هر ساله شرکت‌ های بزرگ فناوری در سراسر دنیا برای نمایش جدید ترین محصولات و فناوری‌ های خود در نمایشگاه CES شرکت می‌ کنند و حاصل کار یک ساله خود را در معرض دید عموم قرار می ‌دهند.

CES 2010  نزدیک به یک ماه زودتر از همایش جهانی تلفن همراه (MWC) در بارسلونا اسپانیا برگزار می ‌شود و سهم قابل توجهی از اخبار تلفن ‌های همراه و گوشی ‌های هوشمند را به خود اختصاص می ‌دهد.

در ادامه برخی از جدید ترین گوشی‌ ها و فناوری‌ های بی ‌سیم نمایش داده شده در این نمایشگاه که برخی از آنها هنوز وارد بازار نشده اند را می ‌خوانید.

قسمت اول را از اینجا بخوانید.

هوشمند  موتورولا

شرکت موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند آندروییدی خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد. Back flip  موتورولا در سه ماهه اول سال 2010 به صورت جهانی عرضه شد.

جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)
جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)

Backflip  از شبکه چهار بانده GSM، 3G، فناوری بلوتوث، Wi-Fi و GPS پشتیبانی می‌ کند. طراحی Backflip بسیار خاص و زیباست، این گوشی همانند یک کتاب باز می‌شود و استحکام و پایداری نسبتا خوبی دارد.

جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)

از دیگر مشخصه‌ های این گوشی می ‌توان به دوربین 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 2 گیگابایتی، مرورگر کامل HTML و سیستم عامل به روز شده 201 آندرویید اشاره کرد.

Mini3  دل

اپراتور AT&T از عرضه پنج گوشی آندروییدی ساخت شرکت‌ های HTC، موتورولا و دل در نیمه اول سال 2010 خبر داد. یکی از این پنج مدل، گوشی Mini3 شرکت دل است که چند ماه گذشته در چین معرفی شد.

جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)
جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)

گوشی Motoblul شرکت موتورولا و گوشی‌ های هوشمند HTC نیز توسط اپراتور AT&T  عرضه می ‌شود.

تلویزیون موبایلی

موضوع تلویزیون موبایلی یکی از بحث‌ های داغ CES 2010 بود و شرکت‌ های سامسونگ و اسپرینت هم روز اول نمایشگاه را با معرفی گوشی Samsung Moment شروع کردند.

جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)
جدیدترین گوشی‌های دنیا(2)

این گوشی آزمایشی مجهز به پردازنده DTV سامسونگ است که به کاربر اجازه می ‌دهد برنامه‌ های زنده تلویزیونی را به صورت رایگان از پایگاه ‌های پخش محلی دریافت کند.

هوشمند پنتک

جدیدترین گوشی هوشمند پنتک با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید QWERTY در نمایشگاه معرفی شد. از دیگر قابلیت‌ های این گوشی می ‌توان به پشتیبانی از فناوری 3G HSDPA، پخش کننده موسیقی، بلوتوث و GPS اشاره کرد.

برگرفته از فناوران

تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی