تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال اینتر با برتری مقابل رم به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا دست یافت ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینتر قهرمان جام حذفی ایتالیا شد

اینتر قهرمان جام حذفی شد

تیم فوتبال اینتر با برتری مقابل رم به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا دست یافت.

دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم رم و اینتر در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد.

این دیدار که برای تماشای آن بیش از 55 هزار تماشاگر به ورزشگاه اصلی شهر رم آمده بودند در نهایت به برتری یک برصفر تیم اینتر و قهرمانی این تیم میلانی در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا انجامید.

تک گل پیروزی بخش تیم اینتر را در این بازی دیه‌گو آلبرتو میلیتو در دقیقه 40 به ثمر رساند تا تیمش برای ششمین بار قهرمان جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا شود.

اینتر قهرمان جام حذفی شد

مسابقه دو تیم رم و اینتر که در مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا نیز رقابتی نزدیک برای قهرمانی دارند، بسیار پربرخورد و جنجالی بود. در این بازی که با قضاوت "نیکولا ریزولی" برگزار شد، داور به هفت بازیکن از دو تیم کارت زرد و قرمز نشان داد. فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم رم در دقیقه 88 مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

قهرمانی در کوپا ایتالیا، اولین عنوان قهرمانی اینتر در رقابت‌های این فصل است. شاگردان خوزه مورینیو می بایست روز 22 ماه می در مادرید مقابل بایرن مونیخ فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند و علاوه بر آن شانس قهرمانی در رقابت‌های سری آ باشگاه‌های ایتالیا را نیز دارند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری