تبیان، دستیار زندگی
صحبت‌های میلاد میداوودی، بازیكن كلیدی استقلال اهواز پیش از برگزاری هفته سی‌ودوم بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت و عملكرد خیلی‌ها را زیر سوال برد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشاگری میداوودی ادامه دارد

میلاد میداودی

صحبت‌های میلاد میداوودی، بازیكن كلیدی استقلال اهواز بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت و عملكرد خیلی‌ها را زیر سوال برد. انتقادهای شدید میداوودی از باقری‌نیا باعث شد مربی تراكتورسازی از طرف خودش مصاحبه میداوودی را تكذیب كند. میداوودی بعد از سقوط استقلال اهواز در پایان هفته سی‌ودوم این اظهار نظر باقری‌نیا را شنید تا حسابی عصبانی شود، میداوودی نه تنها صحبت‌های قبلی‌اش را تكذیب نكرد بلكه مسایل جدیدی را هم مطرح كرد تا باقری‌نیا دچار دردسر شود.

همه در ناكامی استقلال اهواز شریك هستند حتی من

مجموعه عواملی در سقوط استقلال اهواز تأثیر داشتند و همه کسانی که امسال عضو این مجموعه بودند وهستند، از من گرفته تا دیگر اعضای باشگاه باید خود را در ناکامی تیم شریک بدانند. هر چند که بعضی‌ها با مظلوم نمایی و شلوغ بازی سعی در فرار از قبول اشتباهاتشان دارند اما همین افراد بیشترین نقش را در سقوط تیم محبوب مردم اهواز داشتند.

باقری‌نیا با تكذیب مصاحبه من بحث را منحرف كرده است

تعجب می‌کنم که فردی با نزدیک 60 سال سن، هنوز نمی‌داند که نباید از زبان من حرف بزند! مگر باقری‌نیا سخنگوی من است که می‌گوید میلاد میداوودی مصاحبه نکرده است ؟! ایشان به جای پاسخگویی در خصوص دلایل و شواهد آشکاری که در مصاحبه قبلی‌ام به آنها پرداختم، بحث را منحرف می‌کند و در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی از لفظ زشتی در خصوص من استفاده کرده که در شأن یک مربی وانسان باشخصیت نیست! من بعد از بازی مقابل سایپا، روبه‌روی دوربین‌های تلویزیونی گفتم همه حرف‌هایی که در مصاحبه‌ام زده بودم، کاملا مستند وتمام اتفاقات با ذکر زمان و مکان آنها شرح داده شده بود تا همه بدانند چه کسانی به فوتبال خوزستان و استقلال اهواز ظلم کرده و آن را به این روز انداخته‌اند. می‌ترسم آقایان بعد از دیدن مصاحبه‌ای که دیروز انجام دادم، ادعا کنند که صداوسیما، تصویر و صدای من را تغییر داده است!

باقری نیا سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اهواز

باقری‌نیا نمی‌داند ما بازیكنی به اسم رمضانی نداریم؟!

نمی‌دانم که مصاحبه درج شده از قول باقری نیا خیالی است یا واقعی! چون یک خبر کذب ومشکوک در خصوص جریمه مالی من توسط باشگاه استقلال اهواز درج شده و از قول باقری نیا نیز نوشته‌اند که شفیعی‌‌زاده فقط یک بار در کار فنی دخالت کرد و دستور تعویض رمضانی را داد اما با مخالفت سرمربی روبه‌رو شد! مگر باقری نیا نمی داند که در استقلال اهواز بازیکنی به اسم رمضانی وجود ندارد؟! تنها رمضانی حاضر در استقلال اهواز، معاون و سخنگوی این باشگاه است و در بازی مقابل ذوب آهن در ترکیب تیم ما قرار نداشت که آقای شفیعی‌زاده بخواهد دستور تعویض وی را صادر کند!!

دوپینگ استقلال اهواز را تایید نكردم

من هرگز اتهام دوپینگ به بازیکنان استقلال اهواز را تایید نکردم و آن را صحیح نمی‌دانم، بلکه گفتم حضور باقری‌نیا در استقلال اهواز و سابقه انجام دوپینگ در تیم قبلی ایشان باعث شد تا برخی مربیان به تیم ما مشکوک شوند و اتهاماتی وارد کنند.

باقری‌نیا تركیب بازی با تراكتور را مرور كند

بار دیگر تکرار می‌کنم که تنها شکست عجیب استقلال اهواز، در اهواز مقابل تراکتورسازی اتفاق افتاد که اولین باخت در زمان حضور باقری‌نیا بود و به رکورد هشت بازی بدون شکست ما پایان داد و حاشیه‌ها شروع شد! تعجب می‌کنم که باقری‌نیا گفته هیچ تغییری در ترکیب تیم برای بازی با تراكتور نداده بوده است. جهت یادآوری به ایشان باید بگویم که نسبت به بازی سایپا، ترکیب اصلی خصوصا در خط دفاع به‌صورت کامل دگرگون شد. بابایی جانشین غبیشاوی درون دروازه شد و ارزانی و توحیدی مهر جای کوتی و شرفی را در پست?های دفاع میانی و دفاع راست گرفتند! همچنین امیر شرفی را از دفاع راست به دفاع چپ و حسین ماهینی را از دفاع چپ به هافبک وسط منتقل کردند! ضمن اینکه دیه‌گو ماکسیمو با وجودی که فقط یک جلسه در طول هفته تمرین کرده و اصلا شرایط جسمانی خوبی نداشت، با تصمیم عجیب آقای سرمربی در ترکیب قرار گرفت تا از ناحیه همین جابجایی ها و به‌هم ریختگی سازمان دفاعی، سه گل متوالی در دقایق ابتدایی بخوریم!

تیم فوتبال استقلال اهواز

باقری‌نیا، شریفات را گول زده بود!

اینجا باید در خصوص پنالتی بازی با تراكتورسازی صحبت كنم تا خیلی از مسایل در خصوص باقری‌نیا روشن شود. من قصد داشتم پنالتی را بزنم اما اسماعیل شریفات که با حرکت انفرادی‌اش پنالتی را از محمد نصرتی گرفته بود، بعد از دویدن به سمت نیمکت و صحبت با باقری‌نیا، به‌سوی من آمد و جان مادرم را قسم داد که توپ را به او بدهم. من هم چون پنالتی زن اول تیم نبودم توپ را به او دادم، همانطور که در بازی قبل از آن نیز رضا معقولی مقابل سایپا در کرج توپ را از من گرفت و پنالتی را زد و دیروز هم حسین ماهینی توپ را برداشت و پنالتی را مقابل سایپا در اهواز گل کرد. البته من نیز در این فصل دو پنالتی را زده‌ام، ولی پنالتی زن ثابت تیم نبودم.وقتی در دقیقه 45 پنالتی شریفات توسط مهدی ثابتی مهار شد و به رختکن رفتیم، باقری نیا در حضور بازیکنان و مسوولان تیم، شریفات را بوسه باران کرد و چندین بار گفت فدای سرت که پنالتی خراب شد!

اما قبل از بازگشت به زمین دیدم در گوشه رختکن با هم بحث می‌کنند و دقایقی بعد از شروع نیمه دوم شریفات را بیرون آورد! بعد از آن مسابقه، من به اردوی تیم ملی رفتم و یک روز قبل از بازی مقابل استیل آذین به اردوی استقلال اهواز در تهران ملحق شدم که اثری از شریفات ندیدم و از بچه‌ها شنیدم که در تمرینات بین وی و باقری‌نیا درگیری پیش آمده و به تهران نیامده است!وقتی به‌صورت خصوصی از شریفات اصل موضوع را پرسیدم و متوجه شدم باقری نیا به وی گفته خودش برود و پنالتی را به سمت راست مهدی ثابتی بزند. شریفات هم با توجه به اینکه باقری‌نیا قبل از آمدن به استقلال اهواز، کمک مربی تراکتورسازی بود و با خصوصیات تراکتوری‌ها از جمله مهدی ثابتی نیز آشنایی داشت، به سرمربی اعتماد کرد و دستورش را انجام داد اما ثابتی شیرجه بلندی زد و پنالتی را به کرنر فرستاد! سپس در بین دو نیمه و به صورت خصوصی در رختکن به باقری‌نیا اعتراض کرده بود تا جایی که به تعویض وی در اوایل نیمه دوم با وجود بازی خوبش انجامید. بعد هم اختلاف آنها بالا گرفت و کار به درخواست شریفات برای صدور رضایت نامه کشید اما شفیعی‌زاده با جدایی این بازیکن مخالفت کرد.

باقری‌نیا مثل برره‌ای‌ها در جنگ فرضی شكست می‌خورد

متاسفانه آقای باقری نیا بجای آن که به فکر اصلاح اشتباهاتش در امر مربیگری و تلاش برای پیشرفت باشد، مدام در حال ترسیم دشمنان فرضی برای خود و جنگیدن با آنهاست و جالب است که مثل بازیگران حاضر در سریال شب‌های برره، همیشه در مقابل دشمنان فرضی که وجود خارجی ندارند، شکست می‌خورد!

مطالب مرتبط:

افشاگری میداوودی پس از سقوط

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری