تبیان، دستیار زندگی
خبر تولید این نرم افزار در شرایطی پخش می شود که تولیدکنندگان وسایل الکترونیک و کامپیوتر به تلاش خود برای ساخت نسل جدیدی از تلویزیون ادامه می دهند که دارندگان آن قادر خواهند بود از طریق اینترنت ، ویدئو مورد علاقه ، اخبار و تولیدات موسیقی را تماشا کرده و از
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوگل مهمان جدید تلویزیون

به گزارش روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، غول اینترنتی گوگل در ماه مه، قرار است یک نرم افزار جدید را رونمایی کند تا از طریق تلویزیون، اینترنت قابل دسترسی باشد.

گوگل

این نرم افزار که به تلویزیون گوگل معروف شده است قابلیت انطباق با نرم افزارهای دیگر را دارد و از هم اکنون مورد توجه شرکت های سازنده تلویزیون قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت گوگل قرار است خبر تولید این نرم افزار را در جریان کنفرانسی که روزهای نوزدهم و بیستم ماه مه در دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو برگزار می شود، اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت تولید وسایل الکتریک سونی نیز قرار است خبر تولید تلویزیون هایی را اعلام کند که می توانند با کارت حافظه (چیپ) ساخت شرکت اینتل و نرم افزار ساخت شرکت گوگل کار می کند.

یک سخنگوی گوگل در ایمیلی که برای شبکه خبری سی ان ان فرستاده از هر گونه اظهار نظری در مورد این خبر خودداری کرده و نوشته است:« ما در مورد شایعات و حدس و گمان ها اظهار نظر نمی کنیم.»

خبر تولید این نرم افزار در شرایطی پخش می شود که تولیدکنندگان وسایل الکترونیک و کامپیوتر به تلاش خود برای ساخت نسل جدیدی از تلویزیون ادامه می دهند که دارندگان آن قادر خواهند بود از طریق اینترنت ، ویدئو مورد علاقه ، اخبار و تولیدات موسیقی را تماشا کرده و از امکان کنفرانس ویدئویی آن نیز استفاده کنند.

خبر تولید این نرم افزار در شرایطی پخش می شود که تولیدکنندگان وسایل الکترونیک و کامپیوتر به تلاش خود برای ساخت نسل جدیدی از تلویزیون ادامه می دهند که دارندگان آن قادر خواهند بود از طریق اینترنت ، ویدئو مورد علاقه ، اخبار و تولیدات موسیقی را تماشا کرده و از امکان کنفرانس ویدئویی آن نیز استفاده کنند

بخشی از این تولید کنندگان در حال تحقیق و تکمیل نرم افزارها و برنامه هایی هستند که شبکه اینترنت را با حداکثر توانایی آن برای تماشای تلویزیونی آماده می کند و برخی دیگر در حال ساختن سخت افزارهای لازم برای کمک به این تحول تکنولوژیک هستند.

منبع:جام جم آنلاین

تنظیم:س.آقازاده