تبیان، دستیار زندگی
یك تیم بیسبال پسران 11-12 ساله كه پیش از این به خاطر بازی خوب از لیگ حذف شده بود، حالا هر روز از طرف تیم های مختلف به مبارزه دعوت می شود. « كلمبوس استارز »  ماه گذشته از لیگ اخراج شده آنهم فقط به خاطر اینكه خیلی خوب بازی می ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف از لیگ به خاطر بازی خوب

یك تیم بیسبال پسران 11-12 ساله كه پیش از این به خاطر بازی خوب از لیگ حذف شده بود، حالا هر روز از طرف تیم های مختلف به مبارزه دعوت می شود.

«كلمبوس استارز»  ماه گذشته از لیگ اخراج شده آنهم فقط به خاطر اینكه خیلی خوب بازی می كرد. این تیم در بازی های آخر خود «رٍِد ساكس» را 0-18، «ورلد هاورست» را 0-13، «شوگر گرو 2» را 0-24 و شوگر گرو 1 را 2-10 شكست داد.

بقیه تیم ها به عنوان اعتراض بازی ها را تحریم كردند، در نتیجه «مایكل میرونز»، مسئول بازی ها مجبور به حذف استارز از لیگ و بازپرداخت ورودی 150 دلاری به آنها شد.

در حال حاضر تیم استارز از طرف تیم های اهایوی مركزی و ایالات دیگر پیشنهاداتی برای بازی دریافت کرده است.

«كلی برنچ»، یكی از مربیان لیگ جوانان در آتلانتا، پیشنهاد آرایش تیم استارز را برای بازی در جورجیا داده. وی می گوید: «من هیچ وقت چنین چیزی نشنیدم، راستش مخم سوت كشید، ای كاش به این بچه ها نزدیك تر بودم.»

به زودی استارز دو بازی با دوتیم از اوهایوی مركزی در پیش دارد. برای بازی در دو تورنمنت ماه آینده آماده می شوند. تیم «جورجین هایتس» از كلمبیا، استارز را 4-5 شكست داد‌، در واقع این اولین شكست تیم استارز در این فصل بود. استارز پیش از این در دو بازی جورجین هایتس را شكست داده بود.

توپ گیر تیم استارز، جاش دامرون 12 ساله می گوید: «روحیه تیم بعد از این باخت اصلاً تغییرنكرده، ما امیدواریم در بازی بعدی ببریم.»

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM - ترجمه: بخش اجتماعی تبیان

سایر اخبار عجیب و غریب