تبیان، دستیار زندگی
یک متخصص درمان اختلالات تغذیه، بعد از بوئیدن ماده محرك درون قوطی كـِرم غش كرد. «لیزا برزینز»، روان شناس برجسته كه در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی حضور داشته و مقالات متعددی در روزنامه ها منتشر كرده، به خاطر حادثه روز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا تو باشی دیگه قوطی كرم رو بو نكنی!

تا تو باشی دیگه قوطی كرم رو بو نكنی!

یک متخصص درمان اختلالات تغذیه، بعد از بوئیدن ماده محرك درون قوطی كـِرم غش كرد.

«لیزا برزینز»، روان شناس برجسته كه در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی حضور داشته و مقالات متعددی در روزنامه ها منتشر كرده، به خاطر حادثه روز 29 می، به حكم قاضی دستگیر شد.

«

خانم برزینز» 49 ساله در «وست هارتفورد» كار می كند. سخنگوی انجمن روان شناسی آمریکا گفت وی در مورد پیشرفت، نقش جنسیتی و عزت نفس زنان و اختلالات تغذیه مقالات متعددی نوشته و سخنرانی های بسیاری انجام داده است.

پلیس «وست هارتفورد» در پی تماسی از یک سوپرمارکت در خیابان فارمینگتون، در محل حاضر شده و با «خانم برزینز» روبه رو شد که روی زمین افتاده بود و از سرش خون می آمد. «برزینز» بعداً به پلیس گفت كه نمی داند چه اتفاقی افتاد.

پلیس پس از صحبت با شاهدان ماجرا و جمع آوری مدارك به این نتیجه رسید كه «خانم برزینز» محتویات سه قوطی نوعی خامه حاوی اكسید نیتروژن ( معروف به گاز خنده آور) را بوئیده.

اتهام «

خانم برزینز»، همراه داشتن ماده ممنوع، رفتار مجرمانه و ایجاد مزاحمت برای عموم است و فعلاً با قرار وثیقه ی 500 دلاری آزاد شده ولی باید در 21 جولای در دادگاه حاضر شود.

«باب لوجین»، وكیل برزینز گفت: «این حرف ها فقط مشتی ادعای بی اساس است، موكل من بی گناه است مگر این كه خلافش ثابت شود و من مطمئنم كه هیچ مدركی برای اثبات گناهكاری او وجود ندارد.»

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM

ترجمه: مریم پاک رو

سایر اخبار عجیب و غریب