تبیان، دستیار زندگی
معاون ارتباطات و اطلاعات آموزشی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تولید و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی آموزشی با حضور حاجی بابایی خبر داد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اثرات برتر محتوای الکترونیکی آموزشی تقدیر می شوند

معاون ارتباطات و اطلاعات آموزشی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تولید و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی آموزشی با حضور حاجی بابایی خبر داد.

elearning

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش در نشست خبری ضمن تشریح جزئیات جشنواره فوق افزود: در مرحله نخست 5 هزار و 426 اثر تولیدی از طریق شبکه رشد به ثبت رسید که این محصولات، طی مرحله استانی به دلایلی نظیر انصراف، تکراری بودن محصول و محتوا و یا مشکلات مرحله تولید به 4 هزار و ششصد و نود و چهار اثر رسید.

وی تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و دویست و بیست و هفت اثر به حد نصاب استانی رسیدند و در نهایت 57 اثر از لحاظ کشوری برگزیده اعلام شدند.

وی رعایت استاندارد در طراحی فنی، محتوایی، تکنولوژی و هنری را از مهمترین ویژگی های آثار تولیدی برشمرد و خاطرنشان کرد: محصولات تولید شده و برتر از بیشترین جاذبه محتوایی و آموزشی بهره مند هستند.

* ارتقای کیفی محصولات الکترونیکی آموزشی

معاون ارتباطات و اطلاعات آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برگزاری جشنواره هایی با این عنوان کیفیت تولید محتوای الکترونیکی را ارتقا می بخشد.

کفاش افزود: با توجه به اهداف برگزاری جشنواره اعم از شناسایی توانمندی های وسیع خانواده اموزش و پرورش، توانمند سازی معلمان و دانش آموزان، معرفی بهترین آثار تولیدی محتوای الکترونیکی و ایجاد رقابت در تولید بهتر اهداف اصلی برگزاری این جشنواره ها است.

math solver

وی اذعان داشت: پیش از این سه جشنواره با همین مضمون در وزارت آموزش و پرورش برگزار می شد که با اقدام به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان تولید و حمایت از پدید آورندگان محتوای الکترونیکی هر سه در یک جشنواره جامع ادغام شدند.

کفاش خاطرنشان کرد: برای تقویت اثر و کمک به تولید آثار بعدی تولیدات را از شرکت کنندگان خریداری کرده این انگیزه کار آن ها بالاتر رود و آثار بعدی با استاندارد و کیفیت بیشتر ارایه شوند.

چهارمین جشنواره تولید و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی 21 اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران واقع در نیاوران خیابان فیضیه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش