تبیان، دستیار زندگی
ازیگر نقش بیژن ایرانی در این سریال،از این شایعه پردازی ها گلایه کرد و ضمن تکذیب موکد چنین شایعاتی گفت که پس از پایان فیلمبرداری سکانس‌های این سریال در آمریکا به ایران بازگشته و اکنون حدود 2 ماه است که در کشور به سر می‌برد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پارسا پیروزفر در ایران است

پارسا پیروزفر

پیروزفر ضمن "تکذیب موکد" چنین شایعاتی گفت که پس از پایان فیلمبرداری «سریال در چشم باد» به ایران بازگشته و  حدود 2 ماه است که در وطن است

خبر اقامت پارسا پیروزفر در آمریکا از سوی این بازیگر سینما و تلویزیون تکذیب شد.

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر حضور اقامت پارسا پیروزفر در آمریکا این بازیگر سینماو تلویزیون از این نوع شایعه‌پردازی‌ها گلایه کرد.

به گزارش شبکه ایران، در روزهای گذشته از سوی برخی محافل خبری اخباری پیرامون اقامت پارسا پیروزفر در آمریکا پس از پایان فیلمبرداری سکانس‌های سریال "در چشم باد" منتشر شد.

پس از پیگیری خبرنگار شبکه ایران، اما بازیگر نقش "بیژن ایرانی" در این سریال،از این شایعه پردازی ها گلایه کرد و ضمن "تکذیب موکد" چنین شایعاتی گفت که پس از پایان فیلمبرداری سکانس‌های این سریال در آمریکا به ایران بازگشته و اکنون حدود 2 ماه است که در وطن است.

گفتنی است در ادامه انتشار این شایعات، برخی محافل خبری ادامه تحصیلات دانشگاهی را علت ماندگاری پیروزفر در آمریکا اعلام کرده و برخی هم حتی از احتمال ادامه فعالیت بازیگری وی در سینمای خارج از ایران خبر دادند.

مجموعه تلویزیونی "در چشم باد" آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی جمعه‌شب‌ها حوالی ساعت 22 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

اخبار مرتبط:

پارسا پیروزفر در آمریکا می ماند؟


تنظیم : گروه هنر تبیان- محمد نبوی