تبیان، دستیار زندگی
رییس كمیته فوتسال از درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای اضافه شدن نام وحید شمسایی به فهرست تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواست فدراسیون فوتبال از AFC

وحید شمسایی

رییس كمیته فوتسال از درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای اضافه شدن نام وحید شمسایی به فهرست تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: ما خیلی علاقه‌مندیم كه وحید شمسایی به عنوان كاپیتان تیم ایران بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا شركت كند. با توجه به اینكه در فهرستی كه برای حضور در این مسابقات به AFC اعلام كردیم نام شمسایی قرار نداشت و پس از آشتی شمس و شمسایی شرایط برای بازگشت شمسایی به تیم ملی فراهم شد، به كنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتیم و اعلام كردیم با وجود اینكه زمان دیگری برای تغییر در كادر تیم‌ها وجود ندارد شرایط را برای حضور شمسایی در تیم ملی فراهم كنند.

وحید شمسایی

وی افزود: نامه بسیار محكمی نوشتیم و گفتیم شك نكنید كه وحید شمسایی از اعتبارهای اصلی فوتسال آسیا و جهان است و در هر مسابقه‌ای كه او حضور داشته باشد، اعتبار آن مسابقات بیشتر می‌شود؛ با توجه به این واقعیت به رغم گذشت زمان برای تغییر در كادر تیم‌ها با اضافه شدن این بازیكن به تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موافقت كنید. ما امیدواریم با توجه به خاص بودن این اتفاق كنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست موافقت كند.

رییس كمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال كه آیا حضور تیم جوانان ایران در تورنمنت مصر قطعی است یا خیر گفت: پس از اینكه یك شركت بین‌المللی اعلام كرد كه قصد برگزاری این تورنمنت را در مصر دارد از فدراسیون فوتبال مصر استعلام گرفتیم كه آیا این مسابقات مورد تایید این فدراسیون فوتبال است یا خیر كه پاسخ آنها منفی بود، به همین خاطر تیم جوانان در این تورنمنت شركت نمی‌كند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری