تبیان، دستیار زندگی
مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز و با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور معاون اول رئیس جمهور:'

بیست و سومین نمایشگاه کتاب افتتاح می شود

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب

مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز و با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، امسال به دلیل سفر دکتر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک، مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور محمدرضا رحیمی؛ معاون اول وی برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 17 با حضور تعداد کثیری از مقامات و مسئولان و چهره‌های فرهنگی، علمی و ادبی داخلی و خارجی در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هرساله با هدف ایجاد فضایی مناسب در عرصه اندیشه و فرهنگ و كمك به رونق بازار كتاب و مبادله تجارب در زمینه صنعت نشر، مجری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

این نمایشگاه كه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می شود، همواره شاهد حضور چهره های درخشان جهان در خود بوده است و معمولا در حضور چهره های فرهنگی كشور و هزاران نفر از علاقمندان با سخنان معاون اول ریاست جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به كار می كند.

امسال نیز موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همچون سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد. غرفه تبیان در محل مصلی بزرگ امام خمینی، شبستان، طبقه دوم، سالن بازار جهانی کتاب ایران واقع شده که از ساعات اولیه فردا میزبان بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

دانشنامه پیامکی تبیان

در غرفه تبیان 25 عنوان محصولات نرم افزاری با موضوعات: فرهنگ و ادب، آموزش کودکان، بازی های رایانه ای، دایره المعارف، اطلاعات عمومی، فرهنگ اسلامی و علوم قرآنی و همچنین علاوه بر این محصولات، دانشنامه پیامکی در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. در این دانش نامه تجمیع و خلاصه مطالب مفید سایت تبیان در موضوعات اصلی خانواده و زندگی، دین و اندیشه و تغذیه و سلامت از طریق بستر ویترین ایرانسل در اختیار کاربران و علاقمندان قرار داده می شود و به زودی موضوعات ادبی، هنری و ..... را نیز به آن خواهد افزود.

هم اکنون با توجه به بستر آماده ویترین ایرانسل، این دانشنامه در دسترس بوده و به زودی با راه اندازی پردیس همراه اول و اپراتور سوم، در اختیار عموم مشترکین قرار خواهد گرفت.

علاقمندان دارای سیم کارت ایرانسل می توانند با ارسال متن TDAN به شماره 8282 و یا دریافت نرم افزار نصبی از آدرس Go2URL.ir و نصب آن در گوشی تلفن همراه خود، از این سرویس استفاده نمایند.

در پایان از کلیه کاربران و علاقمندان دعوت به عمل می آید تا از غرفه تبیان در نمایشگاه کتاب بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به امید دیدار شما دوستان عزیز در غرفه تبیان

تنظیم: هومن بهلولی