تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شخصه نه از علی کریمی و نه از هیچ کدام از بازیکنان استیل آذین انتظار نداشتم که برایم گل بیاوردند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی:از کریمی انتظاری نداشتم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شخصه نه از علی کریمی و نه از هیچ کدام از بازیکنان استیل آذین انتظار نداشتم که برایم گل بیاوردند.

علی دایی در خصوص دیدار پرسپولیس برابر استیل آذین و اتفاقاتی که در حاشیه این بازی رقم خورد، گفت: به نظر من همه ما روزی بازی‌مان تمام می شود و یا از تیم پرسپولیس جدا می شویم اما آنچه که بر جا می‌ماند پرسپولیس و هوادارانش هستند. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، بالاجبار روزی دیگر در تیم نخواهد بود. به طور حتم هواداران ستاره‌ها را دوست دارند، اما در این بازی نشان دادند که بیشتر از هر فرد و گروهی، تیم‌شان را دوست دارند.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد تیمش در این بازی گفت: من از شکل فوتبال شاگردان‌ام راضی هستم. ما روز به روز از نظر فوتبالی در حال پیشرفت هستیم اما از نظر گل زدن چند بازی است که موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم. برابر استیل آذین از لحاظ فوتبالی سه امتیاز گرفتیم اما نتوانستیم بیشتر از یک امتیاز کسب کنم. ما فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم اما حریف حرفی برای گفتن نداشت.

وی با ابراز تشکر از هواداران تیم پرسپولیس افزود: هواداران در آن هوای بد و بارش شدید باران 90 دقیقه تیم و بازیکنان محبوب‌شان را تشویق و مورد حمایت قرار دادند و به جرات می‌توانم بگویم به همین خاطر پرسپولیس توانست کم نقص‌ترین بازی فصل خود را به نمایش بگذارد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

پیش از آغاز بازی پرسپولیس - استیل آذین همه پرسپولیسی‌های سابق تیم استیل آذین به سمت علی دایی آمدند به جز علی کریمی. دایی در این خصوص گفت: ببینید من اصلا کاری به این مسائل ندارم. علی کریمی از بزرگان فوتبال ماست که زحمات زیادی چه برای پرسپولیس و چه تیم ملی کشیده است. من به شخصه به ایشان و نظرات‌شان احترام زیادی می‌گذارم. به نظر من با چنین رفتارهایی کسی نه بزرگ می‌شود و نه کوچک! اما احترام گذاشتن است که احترام می‌آورد. به شخصه نه از علی کریمی و نه از هیچ کس دیگر انتظار نداشتم که برایم گل بیاورد.

وی در خصوص احتمال حضور تیم پرسپولیس در فصل آتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از توقف در دیدار برابر استیل آذین گفت: ما به این مسئله کاری نداریم که AFC چند سهمیه برای ایران در نظر خواهد گرفت. ما فینال جام حذفی و فرصت قهرمان شدن در این تورنمنت را پیش رو داریم. از ابتدا هم هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی بود.

"تا چه حد به قهرمانی در جام حذفی مطمئن هستید؟"، دایی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: تمام سعی و تلاش ما برای رسیدن به همین هدف قرار دارد. با تمام احترامی که برای تیم فولاد گستر قائل هستیم، اما برای رسیدن به آسیا تنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم.

مظالب مرتبط :

چرا کریمی به سمت دایی نرفت؟

سپاهان در ایستگاه قهرمانی

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری