تبیان، دستیار زندگی
کارمندان فدراسیون شنا از 18 اردیبهشت با لباس ورزشی مرتبط با رشته شان به محل کار می روند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاهکار جدید آقای سرپرست!

شنا

کارمندان فدراسیون شنا از 18 اردیبهشت با لباس ورزشی مرتبط با رشته شان به محل کار می روند!

آنچه در ادامه می خوانید بی هیچ گونه تغییر از سایت فدراسیون شنا نقل می شود. فدراسیونی که سرپرست موقتش در 5 ماه بیش از 53 سفر استانی داشته است . رئیسی که ادعا کرده برای نشان دادن ارادتش به رئیس سازمان ورزش ، پای او ... را می بوسد.

امیر حسین آیت اللهی،سرپرست فدراسیون شنا گفت: « از تاریخ 18 اردیبهشت ماه کلیه پرسنل ، کادر فنی ،مسئولین و اعضای کمیته های مختلف با لباس و کفش ورزشی در محل فدراسیون به فعالیت خواهند پرداخت.

به گزارش سایت فدراسیون شنا؛ امیر حسین آیت اللهی با اعلام این خبر افزود: می خواهیم محیطی فرهنگی و ورزشی داشته باشیم.از این گذشته پوشش یکدست کارمندان فدراسیون شنا ( سرپرست کمیته ها،کادر فنی تیم های ملی و کلیه پرسنل فدراسیون ) این مفهوم را در بردارد که همه ما در فدراسیون در راستای هدفی مشترک گام برمی داریم و می خواهیم خدمتگزار خانواده شنا باشیم.

شنا

وی تاکید کرد: این اقدام ساده ای نیست.پوشش یکدست اهالی فدراسیون شنا باعث می شود که نظم و همفکری در کارها بیشتر به چشم بیاید و افراد در محیطی صمیمی و البته فرهنگی به شنای کشور عزیزمان خدمت کنند.

آیت اللهی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای گسترش ورزش و همگانی کردن آن انجام خواهد شد و من خوشحالم که کلیه اهالی فدراسیون از این طرح استقبال کرده اند.

گفتنی است؛ این طرح با استقبال مجموعه مدیریت در فدراسیون شنا مواجه شده است.

با این حساب کلیه کارمندان فدراسیون شنا از شنبه هفته آینده با لباس و کفش ورزشی فعالیت خود را دنبال می کنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری