تبیان، دستیار زندگی
شما می توانید در این جا این اخبار را بخوانید : «اکسیر محبت» به مسابقه گذاشته می شود / همایش «آرشیو برای همه » برگزار می شود / مازندران میزبان شعر و ادب کشور شد ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه/همایش/جشنواره شعر و ادب
مسابقه/همایش/جشنواره شعر و ادب

«اكسیر محبت» به مسابقه گذاشته می‌شود

همزمان با فرا رسیدن هفته معلم، یك‌دوره مسابقه كتابخوانی با عنوان «اكسیر محبت» میان اعضای كتابخانه مركزی پارك شهر برگزار می‌شود.

مدیر كتابخانه پارك شهر با اعلام این خبر به خبرگزاری كتاب ایران(ایبنا)، گفت: در این مسابقه، 12 پرسش از كتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» اثر استاد مرتضی مطهری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آخرین مهلت برای ارسال پاسخ‌نامه‌ها پایان اردیبهشت‌ماه است.

علی محسنی، افزود: اسامی برندگان مسابقه، سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام می‌شود. علاقه‌مندان به شركت در این مسابقه می‌توانند كتاب جاذبه و دافعه علی(ع) را از بخش امانت كتابخانه دریافت كنند.

همایش «آرشیو برای همه» برگزار می‌شود

دومین همایش «آرشیو برای همه» طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت در سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس آرشیو ملی ایران و روز اسناد ملی دومین همایش «آرشیو برای همه» طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت در سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این همایش دو روزه در ساختمان آرشیو ملی به نشانی بزرگراه شهید حقانی، ابتدای خیابان كوشا، مقابل ورزشگاه كشوری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران:

مازندران میزبان جشنواره شعر و ادب كشور شد

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: مازندران میزبان جشنواره شعر و ادب كشور شد.

عزیزالله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: حوزه هنری كشور همه ساله برای كشف و شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در زمینه شعر و داستان برای علاقه‌مندان زیر 25سال اقدام به برگزاری جشنواره در سطح كشور است.

وی تصریح كرد: با توجه به فعالیت گسترده جوانان مازندرانی در عرصه شعر و ادب و تلاش مسئولان حوزه هنری توانستند میزبانی این جشنواره را بین 10 استان متقاضی میزبانی به عهده بگیرند.

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: این جشنواره دهمین سال است كه برگزار می‌شود، دبیرخانه این جشنواره در تهران است، ولی اجلاسش در استان مازندران برگزار خواهد شد.

محمدپور خاطرنشان كرد: بر اساس توافق این جشنواره در اواخر مرداد ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

تهیه و تنظیم برای تبیان : زهره سمیعی - بخش ادبیات تبیان