تبیان، دستیار زندگی
هندی جنایتکار از آب در آمد جنجال سیاسی مربوط به بازیگر سرشناس هندی با انتشار یك خبر تازه رنگ تازه ای به خود گرفت و بازار جنجال را داغتر كرد. دولت ایالت غربی هند مهاراشترا رسما اعلام كرد كه دستور ضبط صدای سلمان خان را در 4 سال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیگر سر شناس هندی جنایتکار از آب در آمد

جنجال سیاسی مربوط به بازیگر سرشناس هندی با انتشار یك خبر تازه رنگ تازه ای به خود گرفت و بازار جنجال را داغتر كرد.

دولت ایالت غربی هند مهاراشترا رسما اعلام كرد كه دستور ضبط صدای سلمان خان را در 4 سال قبل هنگام مكالمه تلفنی و با آیشواریارای صادر كرده است.

مسوولان رسمی در این ایالت تصدیق كردند كه برای مدت 2 ماه تلفن این بازیگر تحت كنترل بوده و تمام مكالمات وی در این مدت ضبط شده است.این 2 ماه از آغاز اوت 2001 شروع شده و تا اول اكتبر ادامه داشته است.

به گفته مسوولان رسمی هدف از كنترل خط تلفن سلمان خان این بوده ببینند آیا او با رهبران گروه های جنایتكار زیرزمینی شهر بمبئی ارتباط داشته است یا خیر.این مسوولان قول داده بودند اگر چنین ارتباطی را كشف كنند ، علیه سلمان خان اقدام قانونی خواهند كرد.

اما به گفته نزدیكان بازیگر ، چرا مسوولان ایالت مهاراشترا بعد از ضبط چنین گفتگویی از آن علیه بازیگر استفاده نكرده اند؟ «هندوستان تایمز» هفته قبل پرده از نواری برداشت كه در آن سلمان خان طی یك گفتگوی تلفنی با آیشواریارای از ارتباط نزدیك خود با عوامل مافیایی زیرزمینی بمبئی صحبت كرده است.سلمان خان ادعای روزنامه را رد كرده و گفته نوار فوق صدای او نیست.

مطالب مرتبط

آیا سلمان خان جنایتکار است

جام جم آنلاین